خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در مازندران:

عده ای بدحجابی را نشانه تمدن خود می دانند

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۲۵۹

بدحجابی نشانه تمدن نیست که اگر این گونه بود غرب این مقدار مشکلات نداشت که در مدارس آمریکا می ریزند و آدم کشی صورت می گیرد.

آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز در برنامه سحرگاهی سیمای استانی تبرستان با بیان این که نهج البلاغه یادگار امام علی(ع) و میراثبزرگ علوی است، گفت: امروز هم این کتاب گرانقدر برای ما حرف دارد که حقیقت ابدی است.

به گزارش ایلنا از ساری، وی، بیان داشت: درست بوده قرآن کریم و نهج البلاغه برای هزار و ۴۰۰ سال گذشته است، اما آن قدری که امروز این کتب کارایی دارد در آن زمان ها نداشته است.

امام جمعه ساری با اشاره به ایجاد مکاتب فکری و تهاجم فرهنگی دشمنان، تصریح کرد: امروز که در در برابر مکاتب فکری و جنگ نرم دشمنان قرار داریم که بر علیه ما مستقر ساخته اند نیاز به کتاب های ارزنده ای چون قرآن کریم و نهج البلاغه داریم که باید از معارف گرانقدر آن استفاده کنیم.

آیت الله طبرسی، افزود: رشد استرس ها به سبب از دست دادن آرامش است که فطرت اولیه خود را از دست دادیم و تا به خودمان برنگردیم نمی توانیم آرام شویم که باید با بازگشت به فطرت خویشتن در راستای تحقق سبک زندگی اسلام گام برداریم.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که از وقتی بشر آمد الحاد و مکتب الهی و فساد و صلاح آمده است، بیان داشت: بی حجابی چیز تازه ای نیست و در گذشته ها هم وجود داشت.

وی با بیان این که عده ای بدحجابی را نشانه تمدن خود می دانند، گفت: بدحجابی نشانه تمدن نیست که اگر این گونه بود غرب این مقدار مشکلات نداشت که در مدارس آمریکا می ریزند و آدم کشی صورت می گیرد.

نماینده مقام معظم رهبری در استان مازندران با تاکید بر این که دنیای متمدن امروز بدتر از توحش است، تصریح کرد: یک مشت وحشی نما به جان مسلمانان افتاده و جنایت ها و کشتار بسیاری را صورت می دهند.

آیت الله طبرسی با بیان این که قبل از انقلاب مسأله بدحجابی در مرز اعلا رسید که مردم در همان شرایط انقلاب کردند، خاطرنشان کرد: مردم اگر از لوازم موجود لذت می بردند انقلاب نمی کردند، اما دست به انقلاب زده و نظام مقدس جمهوری اسلامی را مستقر کردند.

امام جمعه ساری، ادامه داد: اگر منطق قرآن کریم و نهج البلاغه را در زندگی خود اجرایی کنیم دنیا گلستان شده و باید بدانیم که این کتاب ها هیچ گاه کهنه نمی شود.

وی با تاکید بر این که قرآن کریم و نهج البلاغه کتاب امروز و فردای ما است، افزود: اگر شبهه ای داریم باید به اهل فن مراجعه کرده و از آنان سؤوال کنیم.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که ایمان و عبادت ما سبب شد تا تحریم های اقتصادی دشمنان نتواند اثرگذار باشد، بیان داشت: کسی با فساد و فحشا بی جایی نمی رسد که جز ذلت چیز دیگری ندارد.

آیت الله طبرسی در پایان با اشاره به جنایات غزه از سوی رژیم غاصب صهیونیستی، گفت: سازمان ملل بداند که دارند مردم مظلوم و بی گناه را می شکند و کسی نیست حرفی بزند که باید اهتمامی ارزنده در راستای حمایت از این مردم مظلوم وجود داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز