خبرگزاری کار ایران

بیانیه خانه احزاب به مناسبت روز قدس

کد خبر : ۱۸۹۲۱۶

برگزاری هر چه باشکوهتر راهپیمایی و مراسم این روز در ایران و نقاط مختلف دنیا فصل تازه‌ای برای احیای حقوق و ارزش‌های دینی و انسانی همه مسلمانان و موحدان عالم خواهد بود.

خانه احزاب به مناسبت روز قدس بیانیه‌ای صادر و از مرد دعوت کرد با شرکت در این راهپیمایی دربرابر جایع غزه سکوت نکنند.

به گزارش ایلنا‎ متن بیانیه خانه احزاب به این شرح است:

بسمه تعالی

امروزجهان شاهد صحنه‌های فجیعی در غزه است که هیچ نسبتی با انسانیت و ارزش‌های منبعثاز ادیان توحیدی ندارد. این جنایات درحالی به وقوع می‌پیوندد که مردم فلسطین از حقوق اساسی خود نیز محروم هستند. حق آزادی، حق بازگشت به سرزمین مادری، حق تعیین سرنوشت و حق برخورداری از امنیت که نه تنها از آن محروم شده‌اند که زیر بمباران و سرکوب و خشونت وحشیانه رژیم صهیونیستی از کمترین امکان زندگی نیز بی‌نصیبند.

شورای مرکزی خانه احزاب ایران ضمن محکومیت جنایات اخیر اسراییل، از همه آزادیخواهان و حامیان صادق حقوق بشر در دنیا و احزاب و گروههای سیاسی و علاقمندان به مردمسالاری می‌خواهد تا سکوت خود را دربرابر فجایعی که علیه مردم بی پناه غزه در حال وقوع است بشکنند و به صف مدافعان این ملت مظلوم در دنیا بپیوندد. بدیهی است روز قدس که ابتکار ماندگار امام خمینی(ره) است از بالاترین ظرفیت‌ها برای پرداختن به این امر مهم برخورداراست و برگزاری هر چه باشکوهتر راهپیمایی و مراسم این روز در ایران و نقاط مختلف دنیا فصل تازه‌ای برای احیای حقوق و ارزش‌های دینی و انسانی همه مسلمانان و موحدان عالم خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز