خبرگزاری کار ایران

خوش‌خبر خبرداد:

آغاز تمرینات تیم ملی والیبال از هشتم مردادماه

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۱۴۷

۱۷ بازیکن برای این مرحله از اردوی آمادگی تیم ملی به اردوی دعوت می شوند که فهرست آنان به زودی اعلام خواهد شد.

سرپرست تیم ملی والیبال گفت: تمرینات آماده سازی تیم ملی از چهارشبنه هشتم مردادماه آغاز خواهد شد.

به گزارش ایلنا، امیر خوش خبر افزود: اسلوبودان کواچ به بازیکنان تیم ملی والیبال یک هفته استراحت داد و تمرینات دوباره آنان از هفته آینده آغاز می شود. ۱۷ بازیکن برای این مرحله از اردوی آمادگی تیم ملی به اردوی دعوت می شوند که فهرست آنان به زودی اعلام خواهد شد.

سرپرست تیم ملی والیبال با بیان اینکه تمرینات آماده سازی تیم ملی با هدف حضور شایسته در دیدارهای تدارکاتی تیم ملی در آمریکا خواهد بود، گفت: تیم ملی والیبال ایران روز پنج شنبه ۱۶ مردادماه عازم ایالات متحده آمریکا می شود تا در شهر لس آنجلس در چند دیدار تدارکاتی و دوستانه به مصاف قهرمان لیگ جهانی سال ۲۰۱۴ برود.

وی در باره صدور ویزای ملی پوشان نیز گفت: ویزای اعضای کاروان اعزامی به آمریکا آماده شده است و تا زمان اعزام به آمریکا آنها را دریافت می کنیم.

خوش‌خبر تاکید کرد: ۱۵ بازیکن دعوت شده به اردوی هفته آینده به همراه کادر فنی تیم ملی به آمریکا اعزام خواهند شد.
ت

یم ملی والیبال ایران بامداد روز سه شنبه ۳۱ تیرماه پس از کسب مقام چهارمی لیگ جهانی سال ۲۰۱۴ وارد تهران شد.

تیم ملی والیبال آمریکا که با شکست برزیل عنوان قهرمان سال ۲۰۱۴ لیگ جهانی را به دست آورد، در دور مقدماتی لیگ جهانی سال ۲۰۱۵ یکی از حریفان ایران در گروه دو این رقابت ها است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز