خبرگزاری کار ایران

بیانیه سازمان اسناد و کتابخانه ملی به مناسبت روز قدس

کد خبر : ۱۸۹۱۳۲

ما کارکنان سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی، همگام با امت اسلامی و آزادگان سراسر جهان با حضور در راهپیمایی روز قدس بار دیگر فریاد عدالت خواهی و احقاق حقوق ملت مظلوم فلسطین را سر خواهیم داد

سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کرد.

به گزارش ایلنا، سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: جنایات هولناک رژیم گرگ صفت صهیونیستی در قتل عام صدها مردو زن و کودک مظلوم و بی دفاع در سایه سکوت مدعیان حقوق بشر و مجامع به اصطلاح بین المللی بار دیگر چهره واقعی این رژیم سفاک و حامیان آن را به آزادیخواهان جهان نشان داد. بدون شک بر آنچه که این روزها و در قرن بیست و یکم و تحت لوای شعارهای رنگارنگ حقوق بشری بر غزه می رود نمی توان نامی جز خواب وجدان های بشریت نهاد. متأسفانه این جنایات در حالی در نزدیکی قبله اول مسلمانان جهان رخ می دهد که تاکنون واکنش مناسبی از سوی این کشورها و همچنین جهان عرب که مدعی دفاع از حیثیت عربی است، ندیده ایم و این آزمون بزرگ نشان داد که سران جهان عرب، همچنان مرعوب خط و نشان های استکبار است.

این بیانیه می‌افزاید: در این میان جمهوری اسلامی ایران که از آغازین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی و تحت زعامت بنیانگذار انقلاب اسلامی پی به ماهیت این رژیم و به تعبیر امام(ره) این غده سرطانی برده بود، را می توان به عنوان تنها مدافع واقعی مردم مظلوم فلسطین قلمداد کرد.

«نام گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، تدبیر هوشمندانه حضرت امام خمینی(ره) برای ننشستن غبار فراموشی و نسیان بر آرمان دنیای اسلام بود. همانگونه که ایشان درباره این روز فرمودند روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است؛ روز حکومت اسلامی است. روزی است که باید جمهوری اسلامی در سراسر کشورها بیرق آن برافراشته شود. روزی است که باید به ابرقدرت ها فهماند که دیگر آنها نمی توانند در ممالک اسلامی پیشروی کنند. من روز قدس را روز اسلام و روز رسول اکرم می دانم، روزی است که بایدما تمام قوای خودمان را مجهز کنیم؛ و مسلمین از آن انزوایی که آنها را کشانده بودند خارج شوند، و با تمام قدرت و قوت در مقابل اجانب بایستند.»

این بیانیه تصریح می‌کند: ما کارکنان سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی، همگام با امت اسلامی و آزادگان سراسر جهان با حضور در راهپیمایی روز قدس بار دیگر فریاد عدالت خواهی و احقاق حقوق ملت مظلوم فلسطین را سر خواهیم داد و از ملت غیور ایران اسلامی دعوت می‌کنیم تا با حضور در راهپیمایی روز قدس فریاد بلند وحدت مسلمین علیه اشغالگران قدس شریف را به گوش جهانیان برسانند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز