خبرگزاری کار ایران

پارک علم و فناوری یک فرصت برای توسعه فرهنگ کارآفرینی است

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۰۴۶

پارک علم و فناوری استان هرمزگان و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس برای گسترش فرهنگ کارآفرینی با تکیه بر فناوری های نوین همکاری می‌کنند.

پارک علم و فناوری استان هرمزگان و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس برای گسترش فرهنگ کارآفرینی با تکیه بر فناوری های نوین همکاری می کنند.
به گزارش خبرگزاری ایلنا، علی فتی در دیدار با مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس افزود: پارک علم و فناوری هرمزگان برای سال جاری در چند محور برنامه عملیاتی پیش بینی کرده که تحقق آن مستلزم همکاری دیگر ارگان‌هاست.
وی با بیان اینکه پارک علم و فناوری یک فرصت برای توسعه فرهنگ کارآفرینی در بندرعباس است، بیان داشت: همکاری سازمان فرهنگی ورزشی در این زمینه می تواند موجب تحقق سیاست تبیین شده باشد.
رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان افزود: دولت اعتبار قابل توجهی برای حمایت از عملیاتی شدن ایده های افراد خلاق گذاشته که امیدواریم با معرفی این قابلیت ها ضمن کمک به اقتصاد کشور زمینه شکوفا شدن ایده ها را فراهم آوریم.
مهندس فتی با اشاره به تولید ۷ محصول و ارائه خدمات آموزشی متعدد در پارک علم و فناوری هرمزگان افزود: استفاده از این ظرفیت در مدیریت شهری بندرعباس می تواند کمک زیادی به شرکت های دانش بنیان کند.
محمد مهدی جهانبخش، مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس، نیز در این دیدار ضمن استقبال از همکاری دو جانبه با پارک علم و فناوری هرمزگان افزود: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس آمادگی دارد در زمینه گسترش فرهنگ کارآفرینی با تکیه بر علم و فناوری همکاری های لازم را در قالب برنامه های مشارکتی داشته باشد.
وی با بیان اینکه سازمان فرهنگی ورزشی تمامی توان خود را در گسترش فرهنگ کارآفرینی بکار می گیرد افزود: ما آمادگی داریم بخشی از فضاهای تبلیغاتی را به گسترش فرهنگ کارآفرینی اختصاص دهیم.
جهانبخش با تاکید بر شکوفا سازی استعدادهای نهفته دانش آموزان بیان داشت: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس آمادگی دارد با کمک پارک علم و فناوری و آموزش و پرورش نمایشگاه دستاوردهای ابتکارات دانش آموزی را در بندرعباس برگزار کند.
وی همچنین با استقبال از احداثفرهنگسرای علم و فناوری در بندرعباس گفت: احداثفرهنگسرا در شهر بندرعباس مورد تاکید شهردار بندرعباس است که در این راه می توان بخشی از فضای فرهنگسرا را به علم و فناوری اختصاص داد و به فعالیت‌هایی از این دست پرداخت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز