خبرگزاری کار ایران

وزنه‌برداران کره‌شمالی به اینچئون می‌آیند؛

مرادی: فدراسیون باید در مورد دوپینگ نوجوانان وزنه بردار پاسخگو باشد

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۰۳۹

فدراسیون باید در این زمینه پاسخگو باشد. ضمن اینکه وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک نیز این مساله را پیگیری کنند.

دبیرکل کنفدراسیون وزنه برداری آسیا گفت: فدراسیون وزنه برداری ایران باید درخصوص دوپینگ ملی‌پوشان تیم نوجوانان پاسخگو باشد.

علی مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب افزود: دوپینگ ملی‌پوشان تیم نوجوانان کشورمان یک ساله داخلی است. با این حال فدراسیون باید در این زمینه پاسخگو باشد. ضمن اینکه وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک نیز این مساله را پیگیری کنند.

دبیرکل کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا در ادامه به بازی‌های آسیایی اینچئون کره‌جنوبی اشاره کرد و اظهار داشت: در این مسابقات تعداد قابل توجهی از وزنه‌برداران کشورهای قاره آسیا حضور خواهند داشت که این مساله رقابت‌های جذاب و پرتماشاگری را رقم خواهد زد.

وی در مورد حضور تیم وزنه‌برداری کره‌شمالی در بازی‌های آسیایی اینچئون خاطرنشان کرد: با تلاش‌های کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا و شخص بنده، سال گذشته حدود ۵۰ وزنه‌بردار کره‌شمالی به کره‌جنوبی رفتند و در این کشور تمرینات خود را برگزار کردند. از این رو مشکلی برای حضور تیم وزنه‌برداری کره‌شمالی در بازی‌های اینچئون وجود ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز