خبرگزاری کار ایران

برگزاری مجامع عمومی عادی سالیانه و فوق العاده شرکت سایپا

کد خبر : ۱۸۹۰۱۵

ایلنا: مجامع عمومی عادی سالیانه و فوق العاده شرکت سایپا منتهی به سال مالی ۲۹/۱۲ / ۹۲ با حضور بیش از ۸۳ درصد از سهامداران حقیقی و حقوقی برگزار شد.

به گزارش ایلنا در ابتدای این مراسم محمود دودانگه رییس هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا به عنوان رییس مجمع و آقایان بادکوبه و محمدرضایی به عنوان ناظرین و سوری دبیرمجمع، محمودی نماینده بورس و نوری و گل محمدی نیز به عنوان حسابرس و بازرس مستقل انتخاب شدند.

در این جلسه که با دستور استماع گزارش هیات مدیره در خصوص فعالیت های صورت گرفته در سال گذشته، استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی، تصویب صورت های مالی، تعیین روزنامه کثیرالانتشار شرکت جهت اطلاع رسانی به سهامداران، تعیین حق حضور اعضای هیات مدیره در جلسات و انتخاب حسابرس و بازرس قانونی برگزار شد، هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا گزارشی از فعالیت های خود در سال گذشته را ارائه کرد.

در این گزارش مشکلات صنعت خودروسازی کشور و گروه سایپا در سال گذشته در زمینه مقابله با موانعی همچون تحریم های بین المللی، کمبود نقدینگی مورد نیاز تولید، مشکلات قیمت گذاری خودرو، مشکلات نقل و انتقالات بانکی مورد بررسی قرار گرفت و به برنامه های توسعه محصول، تشکیل کمیته کاهش هزینه ها، مدیریت نقدینگی، تعامل سازنده با بانک ها، واگذاری اموال غیر سودده و دارایی های راکد و دیگر اقدامات سال گذشته هیات مدیره نیز اشاره شد.

در ادامه حسابرس مستقل و بازرس قانونی گزارشی از موارد و ابهامات موجود در حساب های مالی شرکت سایپا در سال گذشته را ارائه کردند و حسن امیری معاون مالی و اقتصادی سایپا پاسخ گوی سوالات گزارش حسابرس بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز