خبرگزاری کار ایران

بیانیه سازمان بسیج عشایری به مناسبت روز قدس

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۹۵۶

صهیونیست غاصب و هم‌پیمانانش باید بدانند ایران اسلامی و به ویژه مردم شریف و انقلابی ایران همواره از حقوق به‌حق ملت فلسطین حمایت کرده و غده سرطانی اسرائیل غاصب را محکوم می‌کند. امسال اهمیت گرامیداشت روز قدس بیشتر از همیشه است و جهان اسلام و مجامع اسلامی باید دردمندانه‌تر از سال‌های قبل به یاری مردم مقاوم فلسطین بشتابند.

سازمان بسیج عشایری کشور با صدور بیانیه‌ای به مناسبت روز جهانی قدس، از آحاد مردم و بسیجیان عشایر همیشه در صحنه و روزه‌دار دعوت کرد تا با حضور قدرتمند خود در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کنند.

به گزارش ایلنا، متن این بیانیه بدین شرح است:

«بنام خدا

فلسطین قطعا آزاد خواهد شد و به مردم برخواهد گشت و در آنجا دولت فلسطین تشکیل خواهد شد. در این ها هیچ تردیدی نیست. شکی نیست که براساس حقایقی که خدای متعال تقدیر کرده است، خاورمیانه جدید شکل خواهد گرفت. این خاورمیانه، خاورمیانه اسلام خواهد بود. امام خامنه‌ای(مدظله)

سلام بر قدس، سلام بر شاخه‌های زیتون، سلام بر مسجدالاقصی و سلام هی حتی مطلع الفجر…

سرزمین فلسطین و نوار غزه در آستانه روز جهانی قدس امسال، در وضعیت بسیار اسفناک و خون‌باری قرار گرفته است.

در فلسطین سینه‌ها سوگوارند و از چشمان خیس آیینه‌ها خون می‌بارد. رژیم غاصب اسرائیل در رگ‌های فلسطین درد می‌ریزد و دریا را در کنار اشک‌های کودکان می‌آویزد. صهیونیسم شوم، تصویر زیبای حقوق بشر و قداست انسان را در قاب فلسطین شکسته و رشته‌های محبت و ریشه‌های مودت را از هم گسسته است. امروز حوادثخونبار غزه و استمرار آن، اعتماد به مجامع بین‌المللی را بر داربست تجربه مصلوب کرده است. ای کاش سبوی همه دریاها در چشمانمان می‌شکست، تا عمق فاجعه بزرگ را می‌گریست.

ملت روزه‌دار ما امسال در حالی روز جهانی قدس را گرامی می‌دارد که زنان، کودکان و پیران در غزه از زمین، هوا مورد آتش‌باری و آتش‌بازی صهیونیست‌ها با بمب‌های سمی و فسفری هستند و هزاران تن در خون خود غلطیده‌اند.

آمریکا و انگلیس و حکومت‌های مرتجع عرب بی‌شرمانه از جنایات رژیم صهیونیستی دفاع می‌کنند. امروز در سرتاسر جهان صدای اعتراض آزادیخواهان عالم به آسمان برخاسته، سازمان‌های حقوق بشری تقلبی و سمبلیک در برابر جنایات اسرائیل مهر خاموشی و تملق بر لب زده‌اند.

استکبار جهانی با نقشه ای از قبل طراحی شده مسلمانان جهان را به فتنه، تفرقه و تکفیر گرفتار کرده است و رژیم اشغالگر قدس نیز با استفاده از غفلت مسلمین و سکوت شرم‌آور مجامع بین المللی و دولت های منافق عربی جنایات ضد بشری خود را تداوم بخشیده است. سازمان ملل وقیحانه و احمقانه از رژیم جبار صهیونیستی دفاع می‌کند و دبیرکل سازمان ملل تنها به گفتن جمله اسرائیل باید خوددار باشد، اکتفا می‌کند اما ملت‌های آزاده جهان یکپارچه علیه این ستم تاریخی اعتراض خود را در راهپیمایی‌ها اعلام می‌کنند.

بدتر از همه اینها، شاهان عیاش و شیوخ فاسدِ بی‌شخصیت بلاد اسلامی هستند که بی‌هیچ استقلال و اراده‌ای، به تبعیت از اربابان جهانی و غارتگران بین‌المللی موضع‌گیری و اقدام می‌کنند و چشم و گوش خود را در برابر این فاجعه بزرگ تاریخی بسته و در کاخ‌های افسانه‌ای خود سرگرم مستی و هرزگی هستند.

در شرایط کنونی نیز مخصوصا در روزهای اخیری که مردم جهان به نوعی سرگرم مسابقات جام جهانی بودند، رژیم صهیونیستی نیز از فضای رسانه‌ای که معطوف به این مسابقات بود، سوءاستفاده کرد و دست به کشتار کودکان و زنان فلسطین زد و بزرگترین رسوایی و شکست مفتضحانه خود را هم با این کار رقم زد.

این رسوایی از آن جهت است که یک ارتش تا بن دندان مسلح در مقابل مردمی بی‌دفاع و مظلوم نتوانسته علی‌رغم فرصت‌هایی که داشته است کاری از پیش ببرد و شکست دیگری را تجربه می‌کند. صهیونیست‌ها هرگز گمان نمی‌کردند که این سرزمین بی‌دفاع توانایی چنین مقاومتی را داشته باشد، آن هم در شرایطی که قدرت‌های جهانی و سازمان‌های بین‌المللی به اصطلاح مدافع حقوق بشر سکوت مرگباری کرده‌ بودند و جهان اسلام نیز دچار یک غفلت بزرگ تاریخی شده بود.

لذا در مجموع یک پیروزی دیگر برای مردم غزه و جبهه مقاومت در حال رقم خوردن است و در چنین شرایطی توانمندی‌های مقاومت هم هر روز بیشتر شکوفا می‌شود و پهپادهای حماس توانسته‌اند تا قلب اسرائیل نفوذ کنند و موشک هایشان هم توانسته است خواب راحت را از چشمانشان بزداید واین یک شکست مفتضحانه دیگر برای رژیم صهیونیستی است.

با توجه به وضعیت کنونی جهان اسلامی و ظهور دست‌های پلید رژیِم جنایتکار صهیونیستی در منطقه و در ظاهر و لباس گروه های تکفیری و سلفی و داعشی، ما بسیجیان عشایر همگام با سایرملت آزاده و شریف ایران و مسلمانان جهان فریادهای خفته در آتشفشان سینه هایمان را در روز قدس با شعار مرگ بر اسرائیل طنین انداز می کنیم و ایمان داریم که این فریادهای خفته در صورت نزدیک شدن به یکدیگر به آتشی سوزنده مبدل شده و سرتاپای جریانات ضد اسلام را به آتش خواهد کشید.

صهیونیست غاصب و هم‌پیمانانش باید بدانند ایران اسلامی و به ویژه مردم شریف و انقلابی ایران همواره از حقوق به‌حق ملت فلسطین حمایت کرده و غده سرطانی اسرائیل غاصب را محکوم می‌کند. امسال اهمیت گرامیداشت روز قدس بیشتر از همیشه است و جهان اسلام و مجامع اسلامی باید دردمندانه‌تر از سال‌های قبل به یاری مردم مقاوم فلسطین بشتابند.

سازمان بسیج عشایری کشور در آستانه روز جهانی قدس به نمایندگی از خیل عظیم عشایر بسیجی، جنایت اشغالگران و حامیان غربی و عربی آنان را محکوم کرده و یک بار دیگر ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و با پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز جمعه، همگام با مردم خداجوی ایران اسلامی در راهپیمایی باشکوه روز قدس شرکت نموده و از آحاد مردم و بسیجیان عشایر همیشه در صحنه و روزه‌دار دعوت می‌نمائیم با حضور قدرتمند خود در راهپیمائی روز جهانی قدس شرکت نموده و لرزه بر اندام پوشالی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی بیاندازند و موجب دلگرمی و قوت قلب مبارزان فلسطینی و مردم غزه باشند.»

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز