خبرگزاری کار ایران

آگشته، معاون شهرداری قزوین:

برنامه چشم انداز ۵ ساله شهرداری قزوین تدوین می‌شود

کد خبر : ۱۸۸۸۹۴

در ۵ سال گذشته، شهرداری طبق یک برنامه تنظیم شده عمل می‌کرد و با توجه به پایان این دوره در سال جاری، این معاونت در نظر دارد برنامه ۵ ساله آینده شهر را تدوین و تنظیم کند.

سعیدآگشته، معاون طرح و برنامه شهرداری قزوین گفت: برنامه استراتژیک ۵ ساله شهرداری توسط این معاونت تهیه و تدوین می‌شود.
به گزارش ایلنا از قزوین آگشته افزود: در ۵ سال گذشته، شهرداری طبق یک برنامه تنظیم شده عمل می‌کرد و با توجه به پایان این دوره در سال جاری، این معاونت در نظر دارد برنامه ۵ ساله آینده شهر را تدوین و تنظیم کند.

آگشته با اشاره به اولویت بندی اهداف این سازمان در سال جاری گفت: تصویب ساختار سازمانی و سازمان تفصیلی جدید شهرداری و سازمان‌های تابعه، استقرار نظام یکپارچه مدیریت، استفاده از روش‌های نوین مدیریتی، انجام دوره‌های آموزشی تخصصی، استقرار بودجه ریزی عملیاتی، انجام پروژه‌های سنجش رضایت شهروندان و رضایت شغلی کارکنان و تحلیل آمار و اطلاعات جمع آوری شده در مجموعه شهرداری از برنامه‌های در دست اقدام این معاونت در سال جاری به شمار می‌رود.

این مقام مسئول با تاکید بر ضرورت بودجه ریزی عملیاتی خاطرنشان کرد: اکنون، بودجه ریزی شهرداری به صورت سنتی انجام می‌شود و برای تبدیل این روند از سنتی به عملیاتی باید حسابداری نقدی به حسابداری تعهدی تبدیل شود که این موضوع در سازمان‌های تابعه شهرداری پیاده سازی شده و در سطح شهرداری‌های مرکز و مناطق در دست بررسی است.

آگشته با بیان این مطلب که استقرار نظام‌های مدیریت کیفیت و محیط زیست در شهرداری قزوین و برخی سازمان‌های تابعه در مرحله ممیزی نهایی قرار دارد که منجر به دریافت گواهینامه‌های ISO۹۰۰۱ و ISO ۱۴۰۰۱ خواهد شد، افزود: منظور از استقرار نظام یکپارچه مدیریت، استقرار همزمان استانداردهای مدیریت کیفیت و محیط زیست به همراه OHSAS۱۸۰۰۰ است که منجر به دریافت گواهینامه نظام یکپارچه مدیریت IMS می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز