خبرگزاری کار ایران

فرماندار اسلام آبادغرب در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی زاگرس؛

بیکاری معضلات اجتماعی بسیاری به دنبال دارد

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۸۹۰

فرماندار اسلام آبادغرب در بازدید سرزده از منطقه ویژه اقتصادی زاگرس؛ امروز بحثاشتغال و معضلات بیکاری خود ناهنجارهای اجتماعی و فرهنگی دیگر به همراه دارد که این امر می تواند لطمات بسیاری بر پیکره جامعه وارد کند.

فرماندار اسلام آباد غرب در بازدید از منطقه ویژه این شهرستان اظهار داشت: اشتغال امروز یکی از دغدغه های اصلی مردم شهرستان اسلام آبادغرب است که این موضوع باید مورد توجه مسئولان امر در استان کرمانشاه قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در اسلام آباد غرب، کرم محمدی با اشاره به آینده روشن منطقه ویژه اقتصادی در شهرستان اسلام آبادغرب، گفت: وجود منطقه ویژه اقتصادی اسلام آباد غرب و البته حمایت های خوب مسئولان ارشد استان کرمانشاه از این طرح می تواند آینده اشتغال در این شهرستان را تضمین کند.

محمدی بیان داشت: امروز بحثاشتغال و معضلات بیکاری خود ناهنجارهای اجتماعی و فرهنگی دیگر به همراه دارد که این امر می تواند لطمات بسیاری بر پیکره جامعه وارد کند.

فرماندار اسلام آباد غرب در ادامه این بازدید گفت: امیدواریم که مشکلات اداری و نیز مالی این منطقه ویژه به زودی مرتفع شود و شاهد رونق و آغاز به کار آن باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز