خبرگزاری کار ایران

علی به ایرانیان‌ساکن‌امارات هویت‌داد؛

مهاجرانی: کریمی پدیده۵۰سال اخیر فوتبال‌ایران بود / او متعلق به فوتبال و پابرهنه‌هاست

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۸۸۴

علی کریمی برای مربیگری فاکتورهای خوبی دارد و از تجربه کافی هم برای مربیگری برخوردار است. گاهی اوقات نکات فنی خوبی را با مربیان در میان می‌گذاشت و نقاط ضعف حریف را خوب می‌دید.

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: علی کریمی یکی از پدیده‌های ۵۰ سال اخیر فوتبال ایران بود.

حشمت مهاجرانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: فکر می‌کنم علی کریمی یکی از پدیده‌های ۵۰ سال اخیر فوتبال ایران بود که هم در فوتبال داخلی و هم وقتی که لژیونر بود، تاثیرگذار ظاهر شد.

وی افزود: علی وقتی که در دبی بود همبستگی خاصی بین ایرانیان ساکن امارات به وجود آورده بود و وقتی که در الاهلی بازی می‌کرد همیشه ۳ تا ۴ هزار نفر برای تماشای بازی های او به ورزشگاه می‌آمدند و یک هویت خاصی به ایرانیان مقیم دبی داده بود و مرکز تجمع ایرانی‌ها شده بود. علی هر جا که بوده تاثیرگذار بوده و الان هم خیلی عاقلانه و منطقی تصمیم گرفت که خداحافظی کرد چون حالا یک سال دیگر هم اگر بازی می‌کرد بعد از آن چه اتفاقی می‌افتاد؟ اما علی کریمی در اوج خداحافظی کرد و امیدوارم خودش و خانواده‌اش همیشه موفق باشند.

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: عده‌ای می‌گویند کریمی غریبانه از فوتبال رفت اما این تشخیص خود علی بود که با نوشتن نامه‌ای از فوتبال برود. برگزاری بازی خداحافظی در آستانه لیگ هم سخت بود اما به اعتقاد من علی کریمی غریبانه نرفت. او متعلق به همه فوتبال و همه پابرهنه‌هایی است که در کوچه پس کوچه‌های این مملکت بازی ‌می‌کنند. علی کریمی همیشه با جامعه حرکت کرده و درست تصمیم گرفته است.

مهاجرانی در پایان گفت: کریمی برای مربیگری فاکتورهای خوبی دارد و از تجربه کافی هم برای مربیگری برخوردار است. گاهی اوقات که در جلسات بودیم نکات فنی خوبی را با مربیان در میان می‌گذاشت و نقاط ضعف حریف را خوب می‌دید. کریمی فاکتورهای کار مربیگری را دارد و متعلق به فوتبال است و از فوتبال دور نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز