خبرگزاری کار ایران

فرماندار بابلسر:

ثبت وقایع حیاتی نقش مهمی در توسعه جامعه دارد

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۸۷۰

در ثبت وقایع حیاتی باید تمامی دستگاه‌ها با اداره ثبت احوال همکاری کنند تا با اتخاذ تدابیر لازم موانع و مشکلات این حوزه رفع شود.

فرماندار بابلسر گفت: ثبت وقایع حیاتی نقش مهمی در توسعه جامعه دارد.

به گزارش ایلنا از بابلسر، سید کریم سجادی در جلسه شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی شهرستان با تاکید بر تداوم این جلسات اظهار داشت: در ثبت وقایع حیاتی باید تمامی دستگاه‌ها با اداره ثبت احوال همکاری کنند تا با اتخاذ تدابیر لازم موانع و مشکلات این حوزه رفع شود.

وی با بیان اینکه تمام برنامه‌های آماری و اطلاعات وقایع حیاتی به روز است، افزود: با همکاری ادارات و نهادهای مربوطه با ثبت احوال آمار و اطلاعات در کوتاه‌ترین زمان ممکن و آسان‌تر انجام می‌شود.

فرماندار بابلسر سازمان ثبت احوال را یکی از سازمان‌های پیشرو در ثبت وقایع کشور دانست و اذعان داشت: ثبت وقایع حیاتی و آمار شاخص‌های انسانی نقشی موثر در توسعه جامعه دارد.

سجادی ثبت وقایع در مهلت قانونی را ضروری برشمرد و عنوان کرد: ثبت به هنگام وقایع حیاتی موضوع مهمی است که باید به طور جدی به آن پرداخته شود.

وی با تاکید بر فرهنگ‌سازی به منظور مشارکت مردم در ثبت وقایع حیاتی خواستار برگزاری جلسات شورای ثبت وقایع حیاتی در بخش‌ها شد و افزود: دهیاران و شوراها همکاری بیشتر در این زمینه داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز