خبرگزاری کار ایران

حجت الاسلام ابوترابی فرد در نطق پیش از دستور:

تکفیری‌ها فضا را برای تهاجم گسترده صهیونیست‌ها فراهم کرده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۸۴۵

امروز بیمارستان‌های غزه حداقل بیش از یکصد داروی ضروری را برای درمان مجروحان در اختیار ندارد و در چند روز آینده با کمبود بیش از ۴۰۰ قلم داروهای ضروری مواجه خواهند بود.

نائب رییس مجلس گفت: گروه‌های تکفیری فضا را برای تهاجم گسترده صهیونیستی هموار کرده‌اند و به گسترش نزاع، آشوب و کشتار در کشورهای اسلامی دامن می‌زنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا حجت الاسلام سید محمد حسن ابوترابی فرد درجلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود طی سخنانی اظهار داشت: امروز بیمارستان‌های غزه حداقل بیش از یکصد داروی ضروری را برای درمان مجروحان در اختیار ندارد و در چند روز آینده با کمبود بیش از ۴۰۰ قلم داروهای ضروری مواجه خواهند بود.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این درحالی است که گروه‌های تکفیری فضا را برای تهاجم گسترده صهیونیستی هموار کرده‌اند و به گسترش نزاع، آشوب و کشتار در کشورهای اسلامی دامن می‌زنند.

وی تاکید کرد: در شرایط واگرایی درکشورهای اسلامی که متاسفانه سازمان‌های تکفیری پدید آورنده آن هستند، روز به روز رژیم صهیو نیستی با بهره‌برداری از این شرایط به ادامه نسل‌کشی و آواره کردن ملت مظلوم غزه دامن می‌زنند.

ابوترابی‌فرد خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ با اعلام مواضع روشن و بیانات شفاف بنیانگذار عظیم انقلاب حضرت امام خمینی(ره) از همان آغاز از تمام ظرفیت خود برای مطرح کردن و نهادینه کردن آرمان فلسطین بهره گرفتند.

وی افزود: اعلام روز جهانی قدس به عنوان ابتکار سیاسی از سوی امام بزرگوار بیان کننده این واقعیت است که امام برتحول سیاسی برای خلق یک اجتماع گسترده از سراسر دنیای اسلام برای رویارویی با رژیم صهیونیستی و دنیای استکبار باور داشتند لذا فرهنگ‌سازی برای پیگیری آرمان بزرگ امام مقدمه این مهم بود تا اشتراک فکری در جوامع اسلامی در باره فلسطین خلق گردد و مسلمانان غیور با عبور از اختلافات و فرقه‌گرایی حول این آرمان بزرگ مجتمع شوند.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از ملت بزرگ ایران و ملت‌های مسلمان جهان انتظار می‌رود که با حضور گسترده و فراگیر و با عزم و اراده‌ای پولادین درروز جمعه آخر ماه مبارک رمضان، روز آزادی قدس و محو رژیم صهیونیستی بر رهایی ملت سرزمین فلسطین پای بفشارند و راه را برای شکل‌گیری یک نظام سیاسی برآمده از اراده سیاسی آحاد ملت فلسطین در سرزمین فلسطین هموار کنند.

وی در پایان گفت: همکاران عزیزم در روز جهانی قدس در کنار ملت فلسطین با اقتدار ایستاده‌اند و از آرمان‌های انسانی مردم فلسطین دفاع می‌کنند و بار دیگر با مردم مظلوم سرزمین غزه و به ویژه خانواده‌های معزز و مکرم شهدای غزه همدردی کرده و از خداوند سبحان برای آنها صبر و پایداری و برای دشمنان اسلام ذلت را مسئلت می‌کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز