خبرگزاری کار ایران

شهردار یاسوج با اظهار تاسف خبر داد:

پرداخت نشدن حقوق ۱۴ ماه نیروهای شرکتی شهرداری یاسوج

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۷۸۸

متاسفانه دستگاه‌های اداری نیز از سویی مطالبات شهرداری یاسوج را بنحو مطلوبی پرداخت نمی کنند که اگر این مطالبات پرداخت شود شاهد رفع بسیاری از مشکلات کنونی خواهیم بود.

شهردار یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت نشدن حقوق ۱۴ ماه نیروهای شرکتی شهرداری این شهر خبرداد.

محمدعلی جاوید به ایلنا در یاسوج گفت: متاسفانه بدلیل پایین بودن درآمدهای شهرداری و هزینه‌های بالای این نهاد، شهرداری یاسوج ۱۴ ماه است حقوق نیروهای شرکتی خود را پرداخت نکرده است.

وی تعداد نیروهای خدماتی شهرداری یاسوج را حدود ۴۰۰ نفر عنوان و اظهارداشت: امیدواریم با تلاش‌هایی که در حال انجام است بتوانیم مشکلات همکاران خود را حل کنیم.

شهردار یاسوج افزود: متاسفانه دستگاه‌های اداری نیز از سویی مطالبات شهرداری یاسوج را بنحو مطلوبی پرداخت نمی‌کنند که اگر این مطالبات پرداخت شود شاهد رفع بسیاری از مشکلات کنونی خواهیم بود.

جاوید با اظهار نگرانی خود از پرداخت نشدن حقوق نیروهای شرکتی شهرداری یاسوج، خاطرنشان کرد: ماهیانه بطور میانگین ۱۶ میلیارد ریال حقوق پرسنل شهرداری یاسوج می‌بایست پرداخت شود که برای تامین این اعتبار نیازمند درآمد ۳۰ میلیارد ریالی هستیم.

وی گفت: واقعا از شرایط کنونی در زمینه حقوق نیروهای شرکتی شهرداری یاسوج نگران و ناراضی هستیم اما متاسفانه وجود این مشکلات در شهرداری این شهر یک واقعیت است.

وی از مردم و دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های خدماتی کهگیلویه و بویراحمد خواست برای رفع مشکلات شهرداری یاسوج و ایجاد شهری آباد با شهرداری این شهر همکاری‌های لازم را داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز