خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

برگزاری کنگره بزرگداشت آیت الله ملک حسینی(ره) در یاسوج

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۷۷۷

این کنگره اولین کنگره بزرگداشت مفاخر ملی است که در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود و قرار است هر سال با تقدیر از یکی از مفاخر ملی در استان‌ها برگزار شود.

رئیس دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری کنگره بزرگداشت آیت الله ملک حسینی(ره) در اسفندماه سال‌جاری در یاسوج خبر داد.

عنایت الله نجیب زاده در گفت و شنود اختصاصی با ایلنا از یاسوج گفت: این کنگره با حضور چهره ها و شخصیت های ملی و استانی با محوریت دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه ریاست این کنگره را دکتر سیدضیاء هاشمی، معاون فرهنگی وزیر علوم و دبیری آن را این جانب، دکتر نجیب زاده، برعهده دارد، اظهارداشت: این کنگره اولین کنگره بزرگداشت مفاخر ملی است که در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود و قرار است هر سال با تقدیر از یکی از مفاخر ملی در استان‌ها برگزار شود.

این مقام مسئول گفت: برای برگزاری این کنگره، کمیته های مختلفی تشکیل شده تا این کنگره با بهترین وجه برگزار شود.

نجیب زاده با تاکید بر برگزاری هرچه بهتر این کنگره گفت: لازم است مسئولان و رسانه های استان با تمام توان در راستای هرچه آبرومندانه تر برگزار کردن این کنگره تلاش تا بتوانیم کنگره ای در خور شان و جایگاه حضرت آیت الله ملک حسینی(ره) برگزار نماییم.

آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی(رحمت الله تعالی علیه) نماینده فقید مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری بود که سال گذشته به دیار باقی شتافت. روحش شاد و یادش گرامی باد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز