خبرگزاری کار ایران

با فروش ۵میلیون تن محصولات فولادی:

شرکت فولاد مبارکه ۹هزار و ۷۰۰میلیارد تومان درآمد درسال گذشته کسب کرد

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۷۶۳

شرکت فولاد مبارکه در سال ۱۳۹۲ موفق به کسب درآمد ی بالغ بر ۹۷۰۰ میلیارد تومان ناشی از فروش ۵ میلیون ۷۴۰ هزار تن محصول شد.

سود خالص کسب شده در سال ۱۳۹۲ بالغ بر ۳۰۸۸ میلیارد تومان است. نسبت حاشیه سود خالص شرکت از ۲۸درصد در سال ۱۳۹۱ به ۳۲ درصد در سال۱۳۹۲ افزایش یافته همچنین نسبت بازده دارایی‌های شرکت در سال ۱۳۹۲ با افزایش ۱۴ درصدی نسبت به سال قبل به ۲۰ درصد رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، کل سود خالص شرکت از محل سود عملیاتی حاصل گردیده که حاکی ازسطح بالای کیفیت سود در فولاد مبارکه است.

سود خالص تلفیقی مربوط به عملکرد سال ۱۳۹۲ نیز مبلغ ۳۲۸۰ میلیارد تومان بوده که ناشی از عملکرد شرکتهای فولاد مبارکه، فولاد هرمزگان جنوب، امیر کبیر کاشان، صنیع کاوه تهران، ایریسا و سایر شرکتهای گروه است.

ارزش بازار سهام شرکت در پایان سال ۱۳۹۲ بالغ بر ۱۵۵۰۰ میلیارد تومان بوده است. همچنین ارزش بازار کل سرمایه گذاری‌های شرکت در پایان سال ۱۳۹۲ نیز مبلغ۲۷۲۳ میلیارد تومان بوده است.

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت فولاد مبارکه امروز یکشنبه مورخ ۲۹/۰۴ / ۱۳۹۳، ساعت ۱۰ صبح در محل ساختمان نگین سپاهان شهر برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز