خبرگزاری کار ایران

با ارسال پیامی صورت گرفت؛

تقدیر علی کفاشیان از علی کریمی

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۷۵۸

از همه مهم‌تر حمایت‌های بی‌دریغ‌تان از تیم‌های ملی و بویژه تیم ملی فوتبال ایران از جمله دیگر خدمات شما در راستای رشد و اعتلای نام ایران و فوتبال این سرزمین بوده است.

رئیس فدراسیون فوتبال در نامه‌ای از بازیکن پیشین تیم ملی ایران تقدیر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، متن تقدیر کفاشیان از کریمی به شرح زیر است:

جناب آقای علی کریمی

با سلام

تلاش‌ها و مساعی شما برای فوتبال ملی و باشگاهی کشور همیشه با روح والای جوانمردی و رفتار حرفه‌ای همراه بوده و در جهت اهداف فوتبال کشور از هیچ کوششی دریغ نکرده‌اید. کسب عناوین مختلف بین المللی و افتخارات بی‌شماری که برای فوتبال ایران کسب کرده‌اید و از همه مهم‌تر حمایت‌های بی‌دریغ‌تان از تیم‌های ملی و بویژه تیم ملی فوتبال ایران از جمله دیگر خدمات شما در راستای رشد و اعتلای نام ایران و فوتبال این سرزمین بوده است.

حضور شما در فوتبال کشور همواره منشا اثر بوده و حال که تصمیم به اتمام این دوره از زندگی حرفه‌ای خود گرفته‌اید، قطعا در مرحله دوم که ورود به عرصه مربیگری و انتقال دانش است، هم همینگونه خواهید بود، لذا بدینوسیله از مساعی ارزشمند و اهتمام ویژه‌تان در رشد و اعتلای فوتبال ایران تشکر و قدردانی کرده و توفیق روز افزون شما را از درگاه احدیت مسئلت داریم. امید است در پرتو عنایات حضرت حق همواره در کلیه شئون زندگی موفق و مؤید باشید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز