خبرگزاری کار ایران

هیات مدیره و بازرسان کانون انجمن‌های صنفی کارگری بخش صنعت آذربایجان شرقی معرفی شدند

کد خبر : ۱۸۸۷۵۳

بر این اساس و به استناد ماده ۱۳۱ قانون کار و آئین نامه مصوب هیات وزیران و برگزاری انتخابات، ناصر اسماعیل زاده به عنوان رییس هیات مدیره، عیسی؛ وفائی نائب رئیس، مهدی واحدی؛ خزانه دار و سید آرمان میرمظفری به عنوان دبیر و اعضای هیئت رئیسه این کانون انتخاب شده‌اند.

با برگزاری مجمع عمومی و انتخابات اعضای هیات مدیره و بازرسان کانون انجمن‌های صنفی کارگری بخش صنعت استان آذربایجان شرقی معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بر این اساس و به استناد ماده ۱۳۱ قانون کار و آئین نامه مصوب هیات وزیران و برگزاری انتخابات ناصر اسماعیل زاده به عنوان رییس هیات مدیره، عیسی وفائی؛ نائب رئیس، مهدی واحدی؛ خزانه دار وسید آرمان میرمظفری به عنوان دبیر و اعضای هیئت رئیسه این کانون انتخاب شده‌اند.

همچنین ناصر چمنی، میرسعید فتاحی، موسی عباسی، علیرضا شاه نظری، جواد نظمیبه عنوان اعضای اصلی این کانون معرفی شده‌اند.

برپایه این گزارش مجید بهروزی و محمدرضا نوذری به عنوان اعضای علی البدل هیات مدیره کانون انجمن‌های صنفی کارگری بخش حرف استان آذربایجان شرقی انتخاب شده اند.

همچنین جواد سلامتی فر و علی مجنونی به ترتیب به عنوان بازرسان اصلی و علی البدل این کانون انتخاب شده‌اند.

بر اساس مفاد اساسنامه این کانون اعتبار فعالیت اعضای هیات مدیره در چارچوب مقررات تا هفتم خردادماه سال ۹۶ و بازرسان تا هفتم خردادماه سال ۹۵ معتبر خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز