خبرگزاری کار ایران

بروجردی در اجلاس تروئیکا:

خواستار ایفای نقش تاریخی مصر برای فعال کردن گذرگاه رفح هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۷۴۹

بیمارستانهای جمهوری اسلامی ایران آماده پذیرش مجروحین غزه هستند و این پیشنهاد از سوی وزیر بهداشت جمهوری اسلامی ایران رسما اعلام شده است و آماده پذیرش هزار مجروح غزه هستیم.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی گفت: خواستار ایفای نقش تاریخی توسط مصر برای فعال کردن گذرگاه رفح جهت کمک به مردم غزه هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در نشست تروئیکای اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی که در هتل اوین تهران درحال برگزاری است، گفت: بدون تردید جهان اسلام و امت اسلام یکی از سخت ترین مقاطع تاریخی خود را سپری می کند، رژیم صهیونیستی در ماه رمضان به طور وحشیانه مردم مظلوم فلسطین را قتل عام می کند، از سلاحهای فسفری و دیگر تسلیحات ممنوعه استفاده می کند و در یک کلام نسل کشی می کند.

وی افزود: هولوکاست واقعی در جهان اسلام بوجود آمده و آمریکا و هم پیمانانش رژیم صهیونیستی را تشویق می کند و کشورهای دیگر در چنین شرایط حساسی فقط نظاره گرند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا از گروههای تکفیری حمایت می کند و اختلاف میان امت اسلامی را به اوج رسانده است، تاکید کرد: به عنوان بخش مهم قبل از هر اقدامی باید اختلافات را کنار بگذاریم و ما این جنایات وحشیانه را محکوم می کنیم.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی به چند پیشنهاد جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران خواستار ایفای نقش تاریخی توسط مصر برای فعال نمودن گذرگاه رفح جهت کمک رسانی به مردم غزه است.

وی افزود: بیمارستانهای جمهوری اسلامی ایران آماده پذیرش مجروحین غزه هستند و این پیشنهاد از سوی وزیر بهداشت جمهوری اسلامی ایران رسما اعلام شده است و آماده پذیرش هزار مجروح غزه هستیم.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی به آمادگی هیات پارلمانی ایران برای عزیمت به غزه اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران حمایت کامل خود را از مقاومت مشروع فلسطین اعلام و حمایت آمریکا از کشتار مردم غزه را محکوم می کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز