خبرگزاری کار ایران

رییس مجلس مالی:

مجامع بین‌المللی هیچ اقدامی برای پایان دادن جنایات در غزه نمی‌کنند

کد خبر : ۱۸۸۷۴۰

ما در مجامع بین‌المللی بالاخص از تریبون سازمان ملل متحد از حقوق ملت فلسطین دفاع کردیم و خواستار برچیده شدن مسئولیت‌ها و بازگشت مردم فلسطین به سرزمین‌هایشان و عادی شدن شرایط هستیم.

رییس مجلس مالی از سکوت مجامع بین‌المللی در ارتباط با جنایات رژیم صهیونیستی انتقاد کرد و گفت: جامعه جهانی باید از رژیم صهیونیستی بخواهد به تعهداتش عمل کند.
به گزارش خبرنگار ایلنا، رئیس مجلس مالی در نشست تروئیکای اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری‌های اسلامی گفت: ما از گستره جنایات رژیم صهیونیستی متاسف هستیم و حمایت کامل خود را از ملت فلسطین اعلام می‌کنیم.

وی با بیان اینکه ما خواهان پایان یافتن خشونت‌ها و جنایت علیه مردم فلسطین هستیم، اظهار داشت: جای تاسف دارد که مجامع بین‌المللی فقط اظهار تاسف می‌کنند ولی هیچ اقدامی برای پایان دادن به این جنایات انجام نمی‌دهند.

رئیس مجلس مالی با بیان اینکه حمایت از فلسطین بخشی از دیپلماسی مالی است یادآور شد: ما در مجامع بین‌المللی بالاخص از تریبون سازمان ملل متحد از حقوق ملت فلسطین دفاع کردیم و خواستار برچیده شدن مسئولیت‌ها و بازگشت مردم فلسطین به سرزمین‌هایشان و عادی شدن شرایط هستیم.

رئیس مجلس مالی در پایان تاکید کرد: جامعه جهانی باید از رژیم صهیونیستی بخواهد به تعهداتش عمل کند و به معاهدات بین‌المللی بالاخص کنوانسیون ژنو عمل کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز