خبرگزاری کار ایران

دبیرکل تروئیکای اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان‌های همکاری اسلامی:

اشغال فلسطین نباید ادامه یابد

کد خبر : ۱۸۸۷۱۹

امیدوارم نشست امروز منجر به این شود که بتوانیم به استراتژی خوبی برای آزادی فلسطین و رفع سریع مشکلات مردم فلسطین منجر شود.

دبیرکل تروئیکای اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان‌های همکاری اسلامی بر اتمام اشغال فلسطین تاکید کرد و گفت: ‌ مساله فلسطین مساله منطقه‌ای نیست بلکه مساله جهانی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا دبیرکل تروئیکای اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری‌های اسلامی در نشست این تروئیکا که عصر امروز در هتل اوین در حال برگزاری است با تشکر از رئیس مجلس شورای اسلامی کشورمان برای برگزاری این نشست گفت: نشست امروز به منظور بررسی تهاجمات و جنایات رژیم صهیونیستی به غزه برگزار شده است.

وی با اشاره به نشست‌های قبلی این تروئیکا به منظور رسیدگی به شهرک‌سازی‌های رژیم صهیونیستی در سال‌های گذشته اظهار داشت: آن نشست‌ها منجر به برچیده شدن شهرک‌های صهیونیست‌نشین شد و نشست امروز می‌تواند در دفاع و صیانت از مردم فلسطین بسیار موثر باشد.

دبیر کل تروئیکای اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری‌های اسلامی با اشاره به حضور بی‌سابقه هیات‌های پارلمانی عضو تروئیکا در این نشست تصریح کرد: امیدوارم نشست امروز منجر به این شود که بتوانیم به استراتژی خوبی برای آزادی فلسطین و رفع سریع مشکلات مردم فلسطین منجر شود.

وی در پایان تصریح کرد: مساله فلسطین مساله منطقه‌ای نیست بلکه مساله جهانی است و استعمار در آنجا در حال رخ دادن است و این اشغال نباید ادامه یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز