خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پرند در گفت‌وگو با ایلنا:

۱۲ هزار مالک پرندی چشم به وزارت نیرو دوخته‌اند / وزارت نیرو پول زیرساخت‌های مسکن مهر را گرفته است

کد خبر : ۱۸۸۶۹۸

بر اساس تفاهمنامه‌ای که بین وزارت مسکن و وزارت نیروی وقت بسته شده بود منابع مالی مورد نیاز برای آب، فاضلاب و برق مسکن‌های مهر به حساب دستگاه‌های زیرربط واریز شده است و مدارک آن نیز وجود دارد.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پرند از آماده بودن ۱۲ هزار واحد مسکن مهر خبر داد و افزود: در صورتی که وزارت نیرو زیرساخت‌ها را تکمیل و انشعابات را نصب کند این واحدها به مالکان تحویل داده می‌شود.

باران هاشم‌زهی، مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پرند در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص زمان افتتاح واحدهای مسکن مهردر شهر جدید پرند گفت: در حال حاضر حدود ۱۲ هزار واحد مسکن مهر آماده تحویل هستند که در صورت تکمیل انشعابات و زیرساخت‌ها توسط وزیر نیرو به عنوان متولی امر به مالکین تحویل داده می‌شود.

وی در پاسخ به این سئوال که وزارت نیرو به دلیل نداشتن منابع مالی قادر به تکمیل زیرساخت‌ها نیست و مردم تا چه زمان برای ساکن شدن در منازل خود باید منتظر بمانند گفت: بر اساس تفاهمنامه‌ای که بین وزارت مسکن و وزارت نیروی وقت بسته شده بود منابع مالی مورد نیاز برای آب، فاضلاب و برق مسکن‌های مهر به حساب دستگاه‌های زیرربط واریز شده است که مدارک آن نیز وجود دارد.

هاشم زهی با تاکید بر اینکه وزارت نیرو باید پاسخگوی نصب انشعابات باشد، تصریح کرد: ما وظیفه داشتیم زمین در اختیار انبوه‌سازان قرار دهیم، بانک‌ها وظیفه پرداخت تسهیلات را بر عهده داشتند و وزارت نیرو هم باید زیرساخت‌ها را با منابع مالی که در گذشته به آن ها پرداخت شده است تکمیل کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز