خبرگزاری کار ایران

بیانیه جشنواره فیلم مقاومت به مناسبت روز قدس و جنایات صهیونیست‌ها در غزه

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۶۹۶

امسال درحالی به روز قدس می‌رسیم که جهان، یک بار دیگر شاهد کشتار و نسل کشی بی‌محابای ملتی است که پای شرف، خاک، هویت و تاریخش ایستاده است.

دبیرخانه دائمی جشنواره بین المللی فیلم مقاومت همزمان با فرارسیدن روز قدس با صدور بیانیه‌ای ضمن دعوت از هنرمندان و سینماگران، صنوف و فعالان سینمایی برای حضور گسترده و باشکوه در راهپیمایی روز قدس، اقدامات وحشیانه صهیونیست‌ها در نسل کشی و کشتار بیرحمانه زنان و کودکان و مردم مظلوم و روزه دار غزه را محکوم کرد.

به گزارش ایلنا در این بیانیه آمده است:

امسال درحالی به روز قدس می‌رسیم که جهان، یک بار دیگر شاهد کشتار و نسل کشی بی‌محابای ملتی است که پای شرف، خاک، هویت و تاریخش ایستاده است. بار دیگر، شاهدیم که زنان و مردان غزه بی‌گناه پرپر می‌شوند و کودکان و نوجوانان معصوم فلسطین و غزه با نفیر وحشت موشک‌ها و گلوله باران‌ها بر خاک می‌افتند؟

چشمان جهان نظاره گر فجیع‌ترین و شدید‌ترین جلوه‌های وحشی‌گری، ظلم و تجاوز به زنان، کودکان و مردمان بی‌گناهی است که در گستره بی‌غیرتی مجامع بین المللی و چراغ سبز استکبارصورت می‌گیردو در این می‌ان، دردناک‌تر و وحشتناک‌تر، سکوت و بی‌تفاوتی سازمان‌های عریض و طویل پرادعا و حراف بین المللی است.

اکنون، کودکان فلسطینی در پشت دیوارهای بلند غزه، منتظر کمک دو میلیارد مسلمان و میلیون‌ها انسان آزاده جهان هستند. درنگ جایز نیست. سکوت جایز نیست. می‌توان گوشه‌هایی از رنج و مرارتشان را به جان چشید و همصدا با آزادگان و شرافتمندان جهان اعلام کرد که کشتن انسان و مرگ انسانیت دیگر بس است.

جنایات رژیم صهیونیستی که به پشتوانه آمریکا و حامیان غربی در چند روز اخیر با شدت بیشتری علیه مردم مظلوم غزه در سرزمین‌های اشغالی صورت می‌گیرد نه تنها با ادعای حقوق بشر و ترویج اصول دموکراسی که توسط دنیای غرب مطرح می‌شود سنخیتی ندارد بلکه در تضاد کامل با روح و جوهره این اصول است.

دبیرخانه دائمی جشنواره بین المللی فیلم مقاومت ضمن دعوت از هنرمندان، فیلمسازان و سینماگران آزاده و مستقل برای ثبت و تصویر این جنایات وحشیانه از کلیه هنرمندان و سینماگران کشور دعوت کرد تا به منظور همدردی با رنج کودکان و زنان و مردم بی‌گناه غزه همصدا با ملت بزرگ ایران اسلامی و ملل آزادیخواه جهان در راهپیمایی روز قدس حضور یابند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز