خبرگزاری کار ایران

بیانیه بسیج رسانه گیلان به مناسبت روز جهانی قدس

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۶۹۰

قطعاً مسئله قدس یکی از بزرگترین مسائل جهان اسلام در عصر معاصر بوده که با درد و غم و آوارگی مردم سرزمین فلسطین آمیخته شده است.

سازمان بسیج رسانه گیلان طی ارسال بیانیه ای به دفتر خبرگزاری ایلنا در گیلان آورده است؛ «مسلمانان، روز قدس را روزی بزرگ بشمارند و در تمام کشورهای اسلامی تظاهرات برگزار و در مساجد این ندا را سردهند، هنگامی که یک میلیارد مسلمان فریاد برآورد، اسرائیل احساس عجز و ناتوانی خواهد کرد و ترس همه وجودش را فراخواهد گرفت.» امام خمینی(ره)
همه ساله، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان یادآور حضور حماسی مردم به پیروی از گفتار ماندگار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره) برای رهایی قدس شریف از چنگال صهیونیسم و پایان دادن به درد و رنج مردم مظلوم فلسطین و محو رژیم اشغالگر قدس است.
متأسفانه امسال، در آستانه این روز بزرگ، شاهد حملات وحشیانه، نسل کشی و کشتار بی‌رحمانه رژیم غاصب صهیونیستی علیه آوارگان و مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین در نوار غزه هستیم؛ حملاتی که نشان از ترس، استیصال و درماندگی در برابر جبهه بزرگ بیداری و مقاومت اسلامی گروه‌های جهادی فلسطین است.
قطعاً مسئله قدس یکی از بزرگترین مسائل جهان اسلام در عصر معاصر بوده که با درد و غم و آوارگی مردم سرزمین فلسطین آمیخته شده است.
اما دشمنان قسم‌خورده اسلام و مسلمین که همانا در مثلثشوم آمریکا، صهیونیست و انگلیس قرار می‌گیرند بدانند که مصداق آیه مبارکه «و ألیس صبح بقریب» تحقق می‌یابد و تا زمانی که روحیه جهاد، مقاومت، وحدت و مبارزه اسلامی در قلوب مسلمانان به‌ویژه مردم مظلوم و تحت ستم فلسطین قوی و استوار است، شکست جبهه باطل که از وعده‌های الهی است، بسیار نزدیک است.
رسانه‌های صهیونیستی با شگردهای تبلیغاتی و سانسورهای خبری به دنبال انحراف افکار عمومی بوده و دفاع مظلومانه مردم فلسطین را جنگ طلبی این ملت و کشتار بی رحمانه زنان و کودکان توسط خود را عاملی برای امنیت اسرائیل نشان می‌دهند.
رسانه‌های بیگانه و شبکه‌های خبری جهان، شکوه وحدت و اتحاد و انسجام امت پیامبر اسلام(ص) علیه صهیونیسم بین‌الملل و نظام‌های ظالم، اشغالگر و استکباری را در روز قدس سال جاری مشاهده خواهند کرد.
مردم ولایت‌مدار و انقلابی ایران اسلامی، از مردم مسلمان، آزاده و آزاداندیش جهان می‌خواهند حال که سازمان‌های به اصطلاح حقوق بشری جز سکوت کاری انجام نمی‌دهند، روز قدس را، به روز فریاد علیه اسرائیل غاصب و دفاع از مظلومین فلسطین تبدیل کنند.
سازمان بسیج رسانه گیلان و اصحاب رسانه استان ضمن انزجار از اعمال وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی، همپا با دیگر اقشار مختلف مردمی، با حضور حماسی و باشکوه خود در روز جهانی قدس، از آرمان قدس شریف و دفاع ملت مظلوم فلسطین حمایت کرده و بار دیگر نابودی این رژیم اشغالگر و بیزاری از جبهه استکبار و حامیان صهیونیسم بین الملل را فریاد میزنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز