خبرگزاری کار ایران

فرماندار خرم آباد؛

۲ هزار فرصت شغلی تا پایان برنامه پنجم توسعه در خرم آباد ایجاد می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۶۷۲

براساس سند اشتغال طراحی شده برای استان لرستان و برش شهرستانی خرم آباد، در صورت تأمین اعتبارات ۴.۱ هزار میلیاردی، تا پایان برنامه پنجم توسعه بیش از ۲۲ هزار فرصت شغلی در این شهرستان ایجاد می‌شود.

فرماندار خرم آباد گفت: براساس سند اشتغال طراحی شده برای استان لرستان و برش شهرستانی خرم آباد، در صورت تأمین اعتبارات ۴.۱ هزار میلیاردی، تا پایان برنامه پنجم توسعه بیش از ۲۲ هزار فرصت شغلی در این شهرستان ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا خرم آباد، حبیب الله خجسته پور امروز در جلسه شورای اشتغال و برنامه ریزی شهرستان خرم آباد که در محل فرمانداری خرم آباد برگزار شد، اظهار کرد: نکته ای که ماه مبارک رمضان امسال را با سایر سال ها متفاوت کرده است این بود که در شب های قدر بسیاری از مسلمانان مظلوم بر سر سفره افطار خود غلطان در خون بودند و با موشک و گلوله افطار می کردند.

وی افزود: از مردم شهرستان خرم آباد انتظار داریم با شرکت در راهپیمایی روز قدس حمایت همه جانبه خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کنند و جنایات اسرائیل و امریکا را محکوم سازند.
خجسته پور تصریح کرد: سند اشتغال استان با برش‌های شهرستانی ویژه برای هر شهرستان آماده شده است که همه دستگاه‌ها موظف هستند نسبت به تعهدات واگذار شده در زمینه ایجاد اشتغال بر اساس این سند تمام تلاش خود را به کار گیرند.
فرماندار خرم آباد بیان کرد: بر اساس سند اشتغال ارائه شده در استان و برش شهرستانی آن شهرستان خرم آباد موظف شده است که تا پایان برنامه پنجم توسعه ۲۲ هزار ۶۹۹ فرصت شغلی را در زمینه های مختلف خدماتی و کشاورزی و صنعتی و سایر زمینه های مختلف ایجاد کند که این فرصت های شغلی در صورتی ایجاد می شود که اعتباری حدود ۳ هزار و ۱۴۲ میلیارد تومان به این شهرستان اختصاص داده شود.
وی اظهار کرد: در سال ۹۳ حدود ۴ هزار و ۶۸۸ فرصت شغلی با اعتباری حدود ۷۱۵ میلیارد تومان در دست ایجاد است که در صورت تأمین اعتبار دستگاه های متولی موظف به ایجاد فرصت‌های شغلی تعهد شده هستند که باید این شغل ها را در سامانه اطلاع رسانی رصد ثبت و ضبط کنند.
خجسته پور افزود: مدیران شهرستانی نمایندگان ادارات کل در شهرستان خرم آباد هستند که نباید در زمینه اقدامات انجام گرفته آمار و اطلاعات خود را به ادارات کل استانی واگذار کنند و خود را در سایه ادارات کل محو کنند.
فرماندار خرم آباد بیان کرد: آمار و اطلاعات ابلاغ شده باید به سه محل فرمانداری خرم آباد، دبیرخانه کارگروه اشتغال استان در اداره تعاون استان و سامانه رصد ارائه شود که در این صورت تناقض های آماری باید از بین برود و آمارهای ارائه شده یکسان و مطابق واقعیت باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز