خبرگزاری کار ایران

با ارسال نامه‌ای به نبی صورت‌گرفت؛

تشکر AFC از عملکرد خوب داوران ایرانی در جام جهانی

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۶۶۱

جا دارد در این فرصت، حضور علیرضا فغانی و حسن کامرانی فر را به عنوان نمایندگانی از فدراسیون فوتبال ایران در جمع داوران رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل، تبریک بگویم.

دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به مهدی محمد نبی، حضور و عملکرد خوب علیرضا فغانی و حسن کامرانی فر را در جمع داوران رقابتهای جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، متن نامه الکس سوسی به این شرح است: جا دارد در این فرصت، حضور علیرضا فغانی و حسن کامرانی فر را به عنوان نمایندگانی از فدراسیون فوتبال ایران در جمع داوران رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل، تبریک بگویم.

علیرضا فغانی به عنوان داور چهارم و حسن کامرانی‌فر به عنوان کمک داور ذخیره برای قضاوت در ۷ بازی طی این دوره از رقابت‌ها انتخاب شدند که شامل بازی افتتاحیه با حضور برزیل – کرواسی و یک بازی از مرحله یک هشتم نهایی مابین فرانسه و نیجریه بود. ما بسیار خوشحال هستیم آنها عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشتند و تصویری قدرتمند از داوران آسیایی در سطح جهان ترسیم کردند. آرزومند موفقیت‌های پی در پی آنها هستیم و امیدواریم نقش آنها به الگویی برای داوران فدراسیون شما و آسیا تبدیل شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز