خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل این سازمان:

تامین اجتماعی از متهمان پرونده تفحص شکایت کرده است

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۶۶۰

«رسانه‌ای نشدن اقدامات انجام گرفته دلیلی بر اهمال سازمان و لابی سیاسی برای به محاق بردن گزارش تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی نیست.»

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، از تقدیم شکایت از افراد دخیل در پرونده تفحص از تامین اجتماعی به مراجع قضایی خبر داد و گفت: رسانه‌ای نشدن اقدامات انجام گرفته دلیلی بر اهمال سازمان و لابی سیاسی برای به محاق بردن گزارش تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی نیست.

به گزارش ایلنا به نقل از خانه ملت، دکتر سیدتقی نوربخش از تقدیم شکایت از افراد دخیل در پرونده تفحص از تامین اجتماعی به مراجع قضایی خبر داد و گفت: سازمان تامین اجتماعی به جد پیگیر احقاق حقوق بیمه شدگان و سازمان بوده و تا حصول نتیجه به تلاش خود در این خصوص ادامه خواهد داد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با تاکید بر اینکه وظیفه سازمان تامین اجتماعی قبل از هر چیزی دفاع از حقوق بیمه شدگان است، افزود: در راستای احقاق حقوق بیمه شدگان، سازمان تامین اجتماعی از بسیاری افراد دخیل در پرونده‌های مطروحه در گزارش تفحص از سازمان به مراجع قضایی شکایت کرده و تا حد ممکن به دفاع از منافع سازمان پرداخته‌ایم.

وی ادامه داد: حال دلیل اینکه چرا سازمان اقدامات انجام شده در راستای احقاق حقوق بیمه شدگان را رسانه‌ای نمی‌کند جلوگیری از ایجاد حاشیه جدید است.

نوربخش با بیان اینکه شکایت سازمان تامین اجتماعی از افراد دخیل در پرونده تفحص از این سازمان در شعبه ۶ دادگاه کارکنان دولت موجود است، افزود: رسانه‌ای نشدن ابعاد اقدامات انجام گرفته دلیلی بر اهمال سازمان و لابی سیاسی برای به محاق بردن گزارش تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی نیست.

وی با بیان اینکه رسانه‌ای شدن روند اقدامات انجام شده برای به سرانجام رساندن گزارش تفحص از تامین اجتماعی چیزی به خدمات سازمان نمی‌افزاید، گفت: برای دور کردن سازمان تامین اجتماعی از حاشیه‌ای که سال‌ها به آن دچار شده پیگیری‌ها، تا حصول نتیجه بدون ایجاد جو رسانه‌ای ادامه دارد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد: سازمان تامین اجتماعی پیگیری‌های حقوقی خود در راستای به سرانجام رساندن پرونده تفحص از تامین اجتماعی را به جد انجام می‌دهد اما به شدت از هر نوع ایجاد حاشیه جدید دوری می‌کند.

وی با بیان اینکه وظیفه سازمان تامین اجتماعی احقاق حقوق بیمه شدگان و سرمایه‌های آنان است از تشکیل گروهی متشکل از حقوقدانان و همچنین مسئولان اجرایی سازمان خبر داد و گفت: این گروه تاکنون گزارش تفحص را خط به خط بررسی و طبق آن احکامی را صادر کرده‌اند.

نوربخش تاکید کرد: برخی از احکام صادره از سوی گروه مذکور منجر به طرح شکایت‌هایی در مراجع قضایی و در هیات تخلفات کارکنان دولت شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز