خبرگزاری کار ایران

اخوان بی‌طرف در نطق میان دستور:

بی‌تدبیری‌ها زاینده رود را خشک کرده است

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۵۰۲

با قدرت ایمان مثل جنگ هشت روزه رژیم صهیونیستی بار دیگر رو سیاه خواهد شد / مدعیان حقوق بشر امروز کجا هستند که از حلقوم‌شان صدایی برنمی‌آورند آنها حاضرند برای تعیین اهداف خود دست به جنایت‌های زیادی بزنند

نماینده مردم اصفهان گفت: به علت بی‌تدبیری‌ها آب زاینده‌رود خشک شده است درحالیکه اگر قانون مدنی اجرا می‌شد، امروز دچار محرومیت حق‌آبداران از حقوق خود نبودیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نیره اخوان بی‌طرف در نطق میان دستور خود عنوان کرد: رژیم صهیونیستی همچون غده سرطانی با حمایت امریکا و عوامل غرب حاضر است برای ماندگاری خود خون مردان و زنان کودکان غزه را به زمین بریزد.

وی افزود: تعداد کشته‌ها و زخمی‌های جنایات روزهای گذشته نشان می‌دهد که پیروز صحنه مقاومت است که با قدرت ایمان مثل جنگ هشت روزه رژیم صهیونیستی بار دیگر رو سیاه خواهد شد. در این میان سکوت سران مرتجع عرب و نهادهای منطقه حاکی از آن است که آنها بنادارند برای ماندگاری خود با رژیم صهیونیستی همراهی کنند.
نماینده اصفهان با تاکید بر اینکه حامیان منطقه‌ای رژیم صهیونیستی باید ارتباط‌شان را با این رژیم جنایتکار قطع کنند تا بیش از این مورد تنفر مردم جهان و ایران قرار نگیرند گفت: مدعیان حقوق بشر امروز کجا هستند که از حلقوم‌شان صدایی برنمی‌آورند آنها حاضرند برای تعیین اهداف خود دست به جنایت‌های زیادی بزنند و اوباما و سایر سران کشورهای مستکبر با بی‌شرمی با این اقدامات همراهی می‌کنند.
اخوان بی‌طرف یادآور شد: لازم است پیشاپیش از ملت ایران تشکر کنم که در روز قدس با حضور پرشور خشم خود را علیه دیوصفتان به ظهور خواهند رساند.

وی با اشاره به مسئله آب استان اصفهان یادآور شد: به علت بی‌تدبیری‌ها آب زاینده‌رود خشک شده است درحالیکه اگر قانون مدنی اجرا می‌شد، امروز دچار محرومیت حق‌آبداران از حقوق خود نبودیم.

نمایندهاصفهان با بیان اینکه وزارت نیرو در مواجهه با آزاد کردن آب‌ها از سوی عده‌ای سکوت کرد، گفت: این وزارت باید در دادگاه پاسخ دهد که آب حق‌آب‌داران را به کجا داده است. در حالیکه شخص وزیر نیرو حتی یک روز در اصفهان حاضر نشده و از نزدیک با مشکلات حق‌آبه‌داران زاینده‌رود آشنا نشده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز