خبرگزاری کار ایران

جعفرپور در نطق میان دستور:

کشتن مسلمانان جهان نمایش چهره خشنی از استکبار است

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۵۰۰

ناتوانی رژیم صهیونیستی از نبرد مقابل مقاومت به معنای شکست دیگری در کارنامه این رژیم متجاوز است. امیدواریم با حمایت همه جانبه ایران از مقاومت شاهد خروج رژیم صهیونیستی از غزه باشیم.

نماینده مردم لارستان با انتقاد از سکوت مجامع بین‌المللی نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: ‌ کشتن مسلمانان جهان نمایش چهره خشنی از استکبار است.
به گزارش خبرنگار ایلنا، جمشید جعفرپور نماینده لارستان در نطق میان دستور خود عنوان کرد: بیش از دو هفته از جنایت رژیم صهیونیستی می‌گذرد و آنها دلگرم به لبخند حامیان خود این جنایت را ادامه می‌دهند. در این میان سکوت جوامع بین‌المللی چراغ سبزی برای این خونریزی‌هاست.

وی با بیان اینکه فرهنگ رمضان و مقاومت دشمن را دچار مشکل کرده است گفت: ناتوانی رژیم صهیونیستی از نبرد مقابل مقاومت به معنای شکست دیگری در کارنامه این رژیم متجاوز است.

نماینده لارستان تاکید کرد: امیدواریم با حمایت همه جانبه ایران از مقاومت شاهد خروج رژیم صهیونیستی از غزه باشیم. این حمایت با حضور مردم در راهپیمایی روز قدس به جهانیان نشان داده خواهد شد.

جعفرپور با اشاره به تحرکات داعش خاطرنشان کرد: تحرکات این گروه تروریستی به مورد پشتیبانی سران مرتجع عرب بوده و در حال اجرای سناریوی تجزیه عراق است با جنایات رژیم صهیونیستی در غزه همزمان شده و همه این اقدامات نمایش چهره خشنی از استکبار است که مشغول مسلمان‌کشی و تخریب زیربنای مسلمانان عراق است اما با مقاومت مسلمانان عراق و سوریه این جریان محکوم به شکست خواهد بود.

وی با بیان اینکه رمضان نشان دیگری از عمق فرهنگ اسلامی است گفت: حضور پرشور اقشار جامعه در مراسم احیا و شب‌های قدر گواه درخواست مردم از مسئولان فرهنگی و اجرایی در توجه به جهت‌گیری در خصوص برنامه‌هایشان است.

نماینده لارستان ضمن تذکر به وزیر نیرو در خصوص رفع تبعیض تعرفه برق شهرستان لارستان گفت: در حالی که میانگین دمای شهرهای همجوار لارستان یکسان است اما علی رغم ماه‌ها پیگیری هنوز تبعیض در تعرفه برق این شهرستان تداوم دارد.

وی در تذکر مجدد به وزیر نیرو عنوان کرد: کمبود آب در شهرستان لارستان باعثآبرسانی با تانکر شده و ضرورت آبرسانی دقیق‌تر به شهرها و روستاهای اطراف لارستان احساس می‌شود.

جعفرپور همچنین نسبت به قطع یارانه برخی از خانوارهای کم‌درآمد و نیازمند به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تذکر داد.

وی ضمن تذکر به وزیر راه و شهرسازی در خصوص جبران اشتباه زمین‌های شهر خنج که به وزارت راه واگذار شده است خطاب به معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور گفت: استقرار ادارات در شهرستان گراش یک ضرورت احساس می‌شود.

نماینده لارستان در پایان ضمن تذکر به وزیر کشور گفت: توجه به حوزه اختیارات فرمانداری‌های ویژه سراسر کشور از جمله شهرستان لارستان از اهمیت بالایی برخوردار است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز