خبرگزاری کار ایران

پورمختار در گفت‌وگو با ایلنا:

شکایت جدیدی از دولت احمدی‌نژاد نکرده‌ایم / از شکایت قبلی خبر ندارم

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۲۰۶

از کمیسیون اصل ۹۰ برای رسیدگی به پرونده بورسیه‌های غیرقانونی دکتری درخواستی نشده و به همین دلیل، هیچ رسیدگی در این رابطه در کمیسیون انجام نشده است. / گزارش تخلفات فوتبال در حال بررسی و رسیدگی است و تا یکی، دو هفته دیگر این گزارش آماده می‌شود. /

رئیس کمیسیون اصل۹۰ از عدم بررسی پرونده تخلفات درباره بورسیه‌های غیرقانونی در دولت سابق در این کمیسیون خبر داد.

محمدعلی پورمختار در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص گزارش کمیسیون اصل ۹۰ درباره فساد در فوتبال گفت: تهیه این گزارش در حال بررسی و رسیدگی است و تا یکی، دو هفته دیگر این گزارش آماده می‌شود.

وی ادامه داد: این گزارش پس از تهیه ابتدا در کمیسیون مورد رای‌گیری قرار گرفته و سپس به صحن علنی مجلس شورای اسلامی ارجاع خواهد شد.

نماینده مردم کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی در خصوص اینکه آیا کمیسیون اصل۹۰ درباره بورسیه‌های غیرقانونی دکتری در دولت قبل بررسی انجام داده است، اظهار داشت: از کمیسیون اصل ۹۰ برای رسیدگی به این پرونده درخواستی نشده و به همین دلیل، هیچ رسیدگی در این رابطه در کمیسیون انجام نشده است.

پورمختار در پاسخ به این سوال که آیا پرونده جدیدی از تخلفات دولت سابق از سوی کمیسیون اصل ۹۰ به قوه قضائیه ارجاع شده است؟، تصریح کرد: پرونده جدیدی ارسال نشده در این باره از سوی کمیسیون اصل۹۰ به قوه قضائیه ارسال نشده است.

رئیس کمیسیون اصل۹۰ درباره آخرین وضعیت پرونده شکایت این کمیسیون از محمود احمدی‌نژاد ابراز داشت: خبری جدیدی در رابطه با این شکایت ندارم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز