خبرگزاری کار ایران

شورای سیاست‌‌گذاری ائمه جمعه در بیانیه‌ای مطرح کرد:

روز قدس روز بیداری ملت‌های آزاده به ویژه مسلمانان و روز عزای صهیونیسم جهانی است

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۱۸۵

تحولات جهان اسلام نشانگر این واقعیت است که انقلاب اسلامی ایران نیرو و نشاط لازم را جهت به حرکت درآوردن میلیون‌ها مسلمان در سراسر جهان ایجاد نموده است و استکبار جهانی به جای درگیری مستقیم با جمهوری اسلامی ایران امروز باید در جبهه‌های گوناگون فرهنگی، نظامی و سیاسی با مسلمانان به مبارزه برخیزد.

شورای سیاست گذاری ائمه جمعه با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی خواستار حضور پرشکوه ملت ایران در راهپیمایی روز قدس شدند.

به گزارش ایلنا، شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی خواستار حضور پرشکوه ملت ایران در راهپیمایی روز قدس شدند.

در ادامه این بیانیه آمده است:

روز جهانی قدس بار دیگر فرا رسید و مسئله قدس شریف و فلسطین به عنوان مهم‌ترین دغدغه جهان اسلام همچنان نماد همبستگی و محور وحدت امت اسلامی در رویارویی با رژیم جعلی اسرائیل و سمبلی از مقابله مسلمانان و مستضعفان جهان با طرح‌های استکباری می‌باشد.

در ادامه این بیانیه آمده است: جهان اسلام در این شرایط حساس تاریخی، باید از رسالت بزرگ خود در جهت زدودن و رفع موانع فراوانی که بر سر راه اتحاد و یکپارچگی مسلمانان نهاده شده آگاه بوده و به تقویت جبهه موحدین و اسلام همت گماشته و بهترین استفاده بهینه از فرصت‌های به دست‌ آمده در عصر تکنولوژی رسانه‌ها و فراگیر شدن فرهنگ‌ها و مکتب‌ها به عمل آوردند.

این بیانیه می افزاید: تحولات جهان اسلام نشانگر این واقعیت است که انقلاب اسلامی ایران نیرو و نشاط لازم را جهت به حرکت درآوردن میلیون‌ها مسلمان در سراسر جهان ایجاد نموده است و استکبار جهانی به جای درگیری مستقیم با جمهوری اسلامی ایران امروز باید در جبهه‌های گوناگون فرهنگی، نظامی و سیاسی با مسلمانان به مبارزه برخیزد.

در این بیانیه تاکید شده است: روز قدس روز بیداری همه ملت‌های آزاده و به ویژه مسلمانان علیه ظلم و بیداد استکبار بین‌الملل و روز عزای صهیونیزم جهانی است. روزی است که مستضعفین انزجار و نفرت خود را از عملکرد صهیونیزم بین‌الملل در به خاک و خون کشیدن انسان‌ها، به ویژه به زنان و کودکان اعلام می‌دارند.

شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور ضمن هشدار دادن و آگاه نمودن مسلمین به وظیفه خطیر خود در عصر رویارویی تمدن‌ها و اسلام و کفر، مسلمانان و ملت شریف ایران را برای هرچه با شکوه‌تر برگزار شدن این روز بزرگ فرا می‌خواند و بر اهمیت بیش از پیش مراسم امسال تأکید می‌نماید چراکه رژیم صهیونیستی مردم بی‌دفاع غزه را آماج حملات غیرانسانی قرار داده و به نسل‌کشی می‌پردازد.

بی‌شک قدم‌های شما ملت غیور ایران اسلامی به همراه دیگر آزادی خواهان جهان، شکست سکوت مجامع بین‌المللی و مدعیان حقوق بشر خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز