خبرگزاری کار ایران

با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش‎‎

مراسم ختم ناخدایکم کوروش بایندر برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۱۵۵

ناخدایکم کوروش بایندر از سال ۱۳۵۸ تا اردیبهشت ماه ۱۳۵۹ در سمت معاون طرح و برنامه نیروی دریایی ارتش مشغول خدمت بود و از سال ۱۳۵۹ تا سال ۱۳۶۲ به عنوان معاون عملیات اداره سوم ستاد مشترک ارتش منصوب و مسئولیت هدایت و هماهنگی عملیات رزمی بین نیروهای سه گانه ارتش را برعهده داشت.

مراسم ختم مرحوم ناخدایکم کوروش بایندر معاون هماهنگ‌کننده نیروی دریایی ارتش در دوران دفاع مقدس با حضور دریادار سیاری در ستاد این نیرو برگزار شد.

به گزارش ایلنا، مراسم ختم مرحوم ناخدایکم کوروش بایندر معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش در دوران دفاع مقدس با حضور دریادار سیاری در ستاد این نیرو برگزار شد.

در این مراسم که پیشکسوتان نیروی دریایی ارتش نیز حضور داشتند، ناوبانیار بازنشسته جهانبخش کرمانی از شاگردان ناخدایکم بایندر و سایر همرزمان و پیشکسوتان این نیرو متن‌ها و اشعاری را در وصف آن مرحوم قرائت کردند.

بر اساس این گزارش امیر حیدری رئیس کانون بازنشستگان نیروهای مسلح، علی اکبر صفایی مدیر عامل شرکت ملی نفتکش ایران و سید علی استیری معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی از حاضران در مراسم ختم ناخدایکم کوروش بایندر بودند.

ناخدایکم کوروش بایندر در سال ۱۳۳۶ به دانشگاه افسری وارد و تا سال ۱۳۳۹ دوره های متعددی را در کشورهای انگلستان و آمریکا سپری کرد.

وی از سال ۱۳۵۸ تا اردیبهشت ماه ۱۳۵۹ در سمت معاون طرح و برنامه نیروی دریایی ارتش مشغول خدمت بود و از سال ۱۳۵۹ تا سال ۱۳۶۲ به عنوان معاون عملیات اداره سوم ستاد مشترک ارتش منصوب و مسئولیت هدایت و هماهنگی عملیات رزمی بین نیروهای سه گانه ارتش را برعهده داشت.

مرحوم ناخدایکم کوروش بایندر از سال ۱۳۶۲ به سمت معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش منصوب و از اواخر همان سال با حفظ سمت به عنوان فرمانده قرارگاه عملیاتی دریا – ساحل مستقر در خلیج فارس مشغول انجام وظیفه شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز