خبرگزاری کار ایران

نقد و خوانش نمایش‌نامه‌ی خواب برهنه‌ی برف در فرهنگ‌سرای فردوس

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۶۵۰

با حضور عطا‌الله کوپال و با نمایش‌نامه‌خوانی، نقد و بررسی نمایش‌نامه‌‌ی خواب برهنه‌ی برف در بیست وهشتمین نشست صحنه‌ی کاغذی در فرهنگ‌سرای فردوس برگزارمی‌شود.

بیست و هشتمین نشست صحنه‌ی کاغذی با حضور عطا‌الله کوپال(نویسنده‌، پژوهش‌گر و استاد دانش‌گاه) در فرهنگ‌سرای فردوس برگزار‌می‌شود.

به گزارش ایلنا؛ در بیست وهشتمین نشست صحنه‌ی کاغذی نمایش‌نامه‌ی خواب برهنه‌ی برف، نوشته‌ی رضا گشتاسب‌، معرفی، نمایش‌نامه‌خوانی و نقد و بررسی می‌شود.

در این نشست صحنه‌ی کاغذی که ساعت ۱۷ روز یک‌شنبه۲۹ تیرماه جاری در فرهنگ‌سرای فردوس برگزار‌می شود، علی‌محمد رحیمی کارگردانی این نمایش‌نامه‌خوانی را برعهده دارد و بهار کریم‌زاده، ستاره کریمی، مینا اکبری، ابراهیم شاکری، سالار نجفیان و علی‌‌محمد رحیمی نقش‌خوانی می‌کنند.

نمایش‌نامه‌ی خواب برهنه‌ی برف در‌ ۹۰ صفحه‌ی قطع رقعی و به قیمت ۵۶۰۰ تومان با شمارگان ۱۰۰۰ نسخه توسط انتشارات بهتا‌پژوهش و با حمایت حوزه هنری استان کهکیلویه و بویراحمد در دسترس علاقه‌مندان قرار‌گرفته‌است. این نمایش‌نامه هم‌چنین در بخش نمایش‌نامه‌ی اولی هفتمین دوره‌ی انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران برگزیده ‌شده‌است.

پیش از این نمایش‌نامه‌های درست کارترین قاتل دنیا نوشته‌ی افشین هاشمی، اتاق شماره‌ی ۶ و سه نمایش نامه‌ی دیگر نوشته‌ی خسرو حکیم‌رابط، پیتوک و پسر انسان نوشته‌ی حسن باستانی، محال هم ممکن است نوشته‌ی سیروس همتی، افسانه‌ی پادشاه و ریاضیدان نوشته‌ی نغمه ثمینی و مهدی بهزاد، زندگی یک رویاست نوشته‌ی مهدی میر‌باقری، روزهایی که به یادت گذشت نوشته‌ی سعید شاپوری، با صحرا بخوان بی‌صدا نوشته‌ی چیستا یثربی، اندر هدایت نسل جوان نوشته‌ی جلال تهرانی، دوران خوش بازنشستگی نوشته‌ی کامران شهلایی، تراژدی جنگ نوشته‌ی اصغر خلیلی، خشت خام خانه نوشته‌ی علی اصغری، عاشقی با طعم سیب نوشته‌ی بهاره مهرنژاد، قضاوت نوشته‌ی بری کالینز، ‌ اتاق رویا نوشته‌ی افروز فروزند، ما همه اهل یک محله‌ایم نوشته‌ی رضا صابری، گام‌زدن بر یخ‌های نازک نوشته‌ی غلام‌حسین دولت‌آبادی و آراز بارسقیان، دیوبندان و دو نمایش‌نامه‌ی دیگر نوشته‌ی محمد چرم‌شیر و نام دیگرم ستاره است…نوشته‌ی سعید تشکری، زندگی او نوشته‌ی ترانه برومند، روایت‌های ساده از زندگی روزمره نوشته‌ی شهرام کرمی، تصور مجسم نوشته‌ی محمود ناظری‌، خرمگس نوشته‌ی صحرا رمضانیان و عکس یادگاری نوشته‌ی قطب‌الدین صادقی نمایش‌نامه‌خوانی، معرفی و نقد و بررسی شده است.

سلسله نشست های صحنه‌ی کاغذی با هدف معرفی و نقد و بررسی نمایش‌نامه‌های منتشر‌شده‌ی یک سال گذشته، در آخرین یک‌شنبه‌ی هر ماه در فرهنگ‌سرای فردوس برگزار‌می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این نمایش‌نامه‌خوانی می‌توانند در تاریخ یاد‌ شده به نشانی فلکه‌ی دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهار‌راه مخابرات، فرهنگ‌سرای فردوس مراجعه کنند یا برای اطلاعات بیش‌تر با شماره تلفن ۴۴۰۰۲۲۷۲ تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز