خبرگزاری کار ایران

سیدحسن خمینی:

در شب‌های قدر دعا کنیم خداوند به برادران و خواهران فلسطینی نصرت عطا فرماید

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۶۰۶

فاجعه غزه بسیار تلخ است / امیدواریم دل‌های ما به هم نزدیک‌تر و دست‌هایمان گره خورده‌تر باشد و وحدت جامعه اسلامی به خصوص جامعه خودمان را بیشتر شاهد باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی گفت: جا دارد که در شب های قدر برای عزیزانمان در فلسطین دعا کنیم و شکوه این حوادثتلخ را نزد خدای سبحان ببریم.

به گزارش ایلنا به نقل از جماران، یادگار امام در ضیافت افطاری با مسئولان کمیته امداد امام خمینی و کودکان و نوجوانان تحت حمایت این نهاد اظهار کرد: روایت است از معصومین که «من اصبح و لم یهتم بامور المسلمین فلیس منهم» کسی که از خواب بیدار شود و اهتمام به امور مسلمین نداشته باشد مسلمان نیست.

وی ادامه داد: امروز اتفاق تلخی در جهان در حال رخ دادن است، که باعثمی شود در هر جلسه ای یادی از آن بکنیم و آن مظلومیت برادران ما در فلسطین است. حتما در عکس ها و فیلم ها و خبرها دیده اید که هم سن و سالان شما چگونه مورد هجمه دشمنان صهیونیستی قرار می گیرند.

سید حسن خمینی افزود: حتما روح پیامبر پیامبر عظیم الشأن(ص) و امیر المؤمنین علی(ع) و ارواح طیبه ائمه و بزرگان دینی از این حادثه تلخ، غمناک است. فاجعه غزه بسیار تلخ است و جا دارد که همه ما دعا کنیم و از خداوند بخواهیم که برادران و خواهران ما را در سرزمین های اشغالی نصرت عطا فرماید.

وی از حاضران درخواست کرد که در شب های قدر برای فلسطینی ها دعا کنند و اظهار کرد: امشب شب قدر است و دلهای شما پاک تر است. جا دارد امشب در مراسم شب قدر برای عزیزانمان در فلسطین دعا کنیم. شکوه این حوادثتلخ را نزد خدای سبحان ببریم. این دعا را بخوانیم: «اللهم انا نشکو الیک فقد نبینا و غیبة ولینا و کثرة عدونا و قلة عددنا» و از خداوند بخواهیم این مصیبت را تبدیل به پیروزی بزرگ برای مسلمانان کند.

یادگار امام در پایان گفت: امیدواریم دل های ما به هم نزدیک تر و دست هایمان گره خورده تر باشد و وحدت جامعه اسلامی به خصوص جامعه خودمان را بیشتر شاهد باشیم.

حسین انواری، رئیس کمیته امداد امام خمینی نیز در این مراسم گفت: فرزندانی که امشب در خدمت یادگار امام هستند، امام را ندیده اند و حوادثقبل از انقلاب را درک نکرده اند؛ اما آثار و برکاتی که از جانب امام خمینی در نظام اسلام ما جاری شده است، لمس می کنند.

وی ادامه داد: فرزندانی که در خدمتتان هستند با سختی ها مبارزه می کنند، برای یک هدف ارزشمند. آنها تلاش می کنند که مشکلاتشان مانعی بر سر راه شکوفایی استعدادها و تحصیلاتشان نباشد و این سختی ها را فرصتی برای رشد ظرفیت هایی که خداوند در وجودشان به ودیعه نهاده است می دانند.

انواری در پایان گفت: امیدواریم این فرزندان بتوانند به گونه ای رشد پیدا کنند که بار این انقلاب را در آینده به دوش بکشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز