خبرگزاری کار ایران

پرده خوانی شهادت حضرت علی(ع) در ماه مهربانی فردوس

کد خبر : ۱۸۷۳۰۰

فرهنگسرای فردوس؛ نوزدهم ماه مبارک رمضان همزمان با ضربت خوردن حضرت علی علیه السلام، مراسم آئینی پرده خوانی را در برنامه ماه مهربانی برگزار می‌کند.

فرهنگسرای فردوس در مناسبت‌های مذهبی و عزاداری با دعوت از هنرمندان پرده‌خوان تلاش می‌کند ضمن بزرگداشت مناسبت‌های مذهبی، مراسم‌ آئینی – سنتی کشورمان را احیا و نسل امروز را با هنرهای قدیمی ایرانی آشنا کند.

به گزارش ایلنا؛ مراسم پرده خوانی در مدح امیرمومنان حضرت علی(ع) و مناجات خوانی متین رضوان پور امروز پنج شنبه ۲۶ تیرماه همزمان با نوزدهم ماه مبارک رمضان و روز ضربت خوردن آن امام بزرگوار با حضور مرشد حسن بیگی در ویژه برنامه ماه مهربانی فرهنگسرای فردوس اجرا می‌شود.

ترتیل خوانی قرآن کریم(کتاب مهربانی)، برنامه رادیویی و گفت و گوی زنده با حضور کارشناسان مختلف(صدای مهربان)، توزیع افطاری ساده از نذورات خیرین و شهروندان منطقه(ساده اما مهربان)، برپایی نماز جماعت مغرب و عشاء(لحظه مهربانی)، مسابقه قرآنی ویژه کودک و نوجوان همراه با اهدای جوایز(پیک نور)، نمایشگاه و فروشگاه کتاب و محصولات فرهنگی متناسب با ماه رمضان(یار مهربان) بخشی از برنامه‌های فرهنگسرا در ماه مبارک رمضان است.

همچنین در محوطه فرهنگسرای فردوس بازارچه خیریه ای به منظور فروش محصولات هنری اعضای کانون اصلاح و تربیت، کمیته امداد امام خمینی(ره)، موسسه خیریه محک، مجتمع آموزشی و نیکوکاری رعد، مددجویان بهزیستی تهران و موسسه خیریه دست های مهربان برپا شده است.

علاقمندان می‌توانند به فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهار راه مخابرات مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز