خبرگزاری کار ایران

ولادیمیر پوتین:

تحریم‌های آمریکا علیه روسیه تاثیر بومرنگی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۲۶۱

همان‌طور که پیش از این هم گفته‌ام٬ آنچه آنها انجام می‌دهند٬ اثری شبیه به بومرنگ دارد. بدون شک نتیجه این اقدام بن‌بست در مناسبات آمریکا و روسیه را به دنبال خواهد داشت.

«ولادیمیر پوتین» رییس‌جمهوری با انتقاد از دور جدید تحریم‌های واشنگتن علیه مسکو٬ تاکید کرد که چنین رویکردهایی در روابط آمریکا و روسیه تاثیری منفی خواهد داشت.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز٬ پوتین با اشاره به تحریم‌های آمریکا گفت: «همان‌طور که پیش از این هم گفته‌ام٬ آنچه آنها انجام می‌دهند٬ اثری شبیه به بومرنگ دارد. بدون شک نتیجه این اقدام بن‌بست در مناسبات آمریکا و روسیه را به دنبال خواهد داشت.»

بر اساس این گزارش٬ تحریم‌های جدید آمریکا علیه روسیه٬ بانک‌ها و شرکت‌های فعال در حوزه انرژی و دفاع را هدف قرار می‌دهند. رهبران جدایی‌طلب «دونتسک» و «لوهانسک» در شرق اوکراین نیز در این فهرست وارد شده‌اند.

رهبران اروپا نیز طی نشستی در بروکسل تحریم‌های جدیدی علیه روسیه وضع کردند. این تحریم‌ها که به شدت تحریم‌های آمریکا نیست٬ افرادی را در روسیه هدف قرار می‌دهد که از اقدام‌ها علیه تضعیف حاکمیت و تمامیت ارضی و استقلال اوکراین حمایت مالی و ابزاری می‌کنند. فهرست این اشخاص و گروه‌ها تا پایان ماه جولای مشخص خواهد شد.

این تحریم‌ها همچنین ادامه برنامه‌های بانک سرمایه‌گذاری اروپایی و بانک توسعه و بازسازی اروپا در روسیه را متوقف می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز