خبرگزاری کار ایران

توسط انجمن حمایت از حقوق کودکان؛

جشنوار ورزشی کودکان کار برگزار می شود

کد خبر : ۱۸۷۱۴۰

«انجمن حمایت از حقوق کودکان در راستای حمایت، استعدادیابی و توانمندسازی کودکان کار و اعتلا ورزش کارگری، طرح جشنواره ورزشی و فرهنگی «حافبک»(حمایت از فوتبال بچه‌های کار) را با همکاری ۶ انجمن کودکان کار برگزار می‌نماید.»

جشنواره فرهنگی ورزشی «حافبک» با هدف حمایت و توانمند سازی کودکان کار به همت انجمن حمایت از حقوق کودکان برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، انجمن حمایت از حقوق کودکان در راستای حمایت، استعدادیابی و توانمندسازی کودکان کار و اعتلا ورزش کارگری، طرح جشنواره ورزشی و فرهنگی «حافبک»(حمایت از فوتبال بچه‌های کار) را با همکاری ۶ انجمن کودکان کار برگزار می‌نماید.

جشنواره حافبک از تاریخ ۲۱ مرداد ماه تا ۲۴ مرداد ماه در سایت ورزشی برج میلاد و با حمایت معنوی باشگاه هنرمندان، ورزشکاران، واحد تربیت بدنی وزارت کار و…تهران برگزار می‌شود.

انجمن حمایت از حقوق کودکان سازمانی مستقل، غیردولتی و مدنی(NGO) است که از سال ۱۳۷۳ فعالیت خود را با هدف ترویج و اشاعه حقوق کودک زیر نظر هیات مدیره منتخب اعضا داوطلب آغاز کرده است.

انجمن حمایت از حقوق کودکان با سه دیدگاه تقنینی، اجرایی و فرهنگی و اجتماعی با همکاری اعضای داوطلب تلاش می‌کند تا با شناساندن و ترویج حقوق کودک به عموم ایرانیان برای بهبود وضعیت عمومی کودکان گام‌های موثری بردارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز