خبرگزاری کار ایران

امیر اسماعیلی مطرح کرد:

بکارگیری تجهیزات و تولیدات پیشرفته در یگان اطلاعات و شناسایی پدافند هوایی

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۰۸۲

ممکن است کسانی بگویند که کشورهای استعمارگر و زورگوی جهان تجهیزات و تولیدات پیشرفته‌ای در اختیار دارند اما باید ببینیم که آنها با چه نیتی و برای چه نتیجه ای کار می‌کنند و در چه راهی استفاده می‌کنند، آنها برای اشاعه ظلم به کار می‌برند و شما برای ظلم ستیزی و این از برکات قرآن است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) گفت: فاشا همیشه مقتدر و الگویی برای سایر یگانها است و تجهیزات و تولیدات پیشرفته و به روزی که در این یگان مورد استفاده قرار می‌گیرد به برکت قرآن و خون شهدا حاصل شده است.

به گزارش ایلنا، امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) با حضور در یگان فرماندهی اطلاعات و شناسایی این قرارگاه با کارکنان آن دیدار و از روند امور عملیاتی در این یگان بازدید کرد.

اسماعیلی در جمع کارکنان فرماندهی اطلاعات و شناسایی(فاشا) قرارگاه پدافند هوایی گفت: فاشا همیشه مقتدر و الگویی برای سایر یگان‌ها است و تجهیزات و تولیدات پیشرفته و به روزی که در این یگان مورد استفاده قرار می‌گیرد به برکت قرآن و خون شهدا حاصل شده است.

فرمانده قرار گاه پدافند هوایی اظهار داشت: ممکن است کسانی بگویند که کشورهای استعمارگر و زورگوی جهان تجهیزات و تولیدات پیشرفته‌ای در اختیار دارند اما باید ببینیم که آنها با چه نیتی و برای چه نتیجه ای کار می‌کنند و در چه راهی استفاده می‌کنند، آنها برای اشاعه ظلم به کار می‌برند و شما برای ظلم ستیزی و این از برکات قرآن است.

اسماعیلی در پایان ضمن توصیه به کارکنان در خصوص بهره گیری هرچه بیشتر از تعالیم روح بخش قرآن افزود: قطعا کسانی که با کلام وحی مانوس هستند حافظان خوبی برای کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز