خبرگزاری کار ایران

قاضی‌پور در تذکر شفاهی:

افطاری دستگاه‌های اجرایی از بیت‌المال حرام است

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۵۵۳

افطاری دستگاه‌های اجرایی در برج میلاد از بیت‌المال توسط هر فردی حرام است و باید گفت که مجلس هم برای جلوگیری از هر گونه اسراف و در جهت اقتصاد مقاومتی هزینه مراسم افطاری خود با گروه‌ها و افراد مختلف را به امورات دیگر نظیر کمک به ایتام و آورگان فلسطین اختصاص داد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه افطاری دستگاه‌های اجرایی از بیت‌المال حرام است، تاکید کرد: مجلس باید از بیت‌المال صیانت کرده و با اسراف در افطاری‌های دستگاه‌های اجرایی برخورد کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نادر قاضی‌پور در جلسه امروز علنی شورای اسلامی در تذکری به رئیس جمهور در خصوص استخدام معلمان پیش‌دبستانی و تبدیل وضعیت کارمندان آموزش و پرورش هشدار داد و گفت: بهتر است که سالمندان جایشان را به جوانان بدهند.

وی همچنین از دولت خواست به کسانی که فرصت نکردند برای گرفتن یارانه ثبت‌نام کنند یک فرصت دیگر بدهد.

نماینده مردم ارومیه همچنین از هیات رئیسه خواست که استیضاح وزیر نیرو را اعلام وصول کنند.

قاضی‌پور در تذکری دیگر اظهار داشت: افطاری در برج میلاد توسط هر دستگاهی حرام است چرا از برج میلاد که هزینه افطاری برای هر نفر حدود ۱۵۰ تا ۳۰۰ هزار تومان تمام می‌شود و به ۱۶۰۰ نفر از پول بیت‌المال و از پول بازنشستگان افطاری دادند. این در حالی است که مجلس شورای اسلامی به دلیل اجرای سیاست‌های مقاومتی افطاری امسال را لغو کردند.

محمدرضا باهنر که در غیاب علی لاریجانی ریاست جلسه علنی امروز مجلس را بر عهدهداشت در پاسخ به اخطار قاضی پور خاطرنشان کرد: لازم می‌دانم که یادآوری کنم که مجلس امسال تصمیم گرفت است که هزینه افطار ماه رمضان را صرف مردم آواره غزه و مظلوم فلسطینی کند که زیر آتش صهیونیست‌های جنایت‌کار دست و پا می‌زنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز