خبرگزاری کار ایران

سخنگوی کمیته صیانت از منافع ایران:

اگر کسی دلواپس نباشد جای تعجب دارد

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۳۴۲

با اعضای کمیته صیانت مانند متهمان امنیتی در روزنامه‌ها برخورد شد / لازم نیست دنبال ما بگردید چرا که ما تعدادی دانشجوی مطالبه‌گر و دغدغه‌مند در عرصه سیاست خارجی هستیم / از جایی تغذیه نمی‌شویم

سخنگوی کمیته صیانت از منافع ایران با تاکید براینکه عضویت در این کمیته نیازی به خط و ربط‌های سیاسی و جناحی ندارد، گفت: همه مردم باید نسبت به این عرصه‌ها آگاه باشند و با افتخار اعلام می‌کنیم همه جریانات سیاسی کشور را متوجه خویش کرده‌ایم و اگر در شرایط فعلی کسی دلواپس نباشد باید متعجب بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، وحید اشتری در همایش «خط قرمز» که در تالار اندیشه حوزه هنری در حال برگزاری است، در خصوص شکل‌گیری کمیته صیانت از منافع ایران گفت: کمیته صیانت از منافع ایران بعد از سفر آقای روحانی به نیویورک در سال گذشته و ماجراهای آن سفر مانند گفت‌وگوی تلفنی‌شان با رئیس جمهور آمریکا شکل گرفت که با یک استقبال اعتراضی نمادین در هنگام مراجعت‌شان به تهران آغاز به کار کرد.

وی ادامه داد: پس از آن ماجرا با یک برخورد زننده رو به رو شد و با اعضای کمیته صیانت مانند متهمان امنیتی در روزنامه‌ها برخورد شد و در دانشگاه‌ها نیز مسئولین حراست با اعضای این کمیته برخورد کردند و یک فضای غلطی ایجاد شد.

سخنگوی کمیته صیانت از منافع ایران با بیان اینکه ابتدا ما را به رئیس جمهور سابق متصل کردند تصریح کرد: پس از آن ما را به یک جبهه سیاسی و سپس به یک کاندیدای شکست‌خورده در اتخابات منتسب کردند و این در حالی است که باید بگویم لازم نیست دنبال ما بگردید چرا که ما تعدادی دانشجوی مطالبه‌گر و دغدغه‌مند در عرصه سیاست خارجی هستیم.

این فعال دانشجویی اصول‌گرا با تاکید بر اینکه همه کسانی که احساس می‌کنند در عرصه سیاست خارجی و پرونده هسته‌ای کشور تحولاتی پرشتاب در حال رخ دادن است عضو کمیته صیانت از منافع ایران هستند اظهار داشت: عضویت در این کمیته نیازی به خط و ربط‌های سیاسی و جناحی ندارد.

اشتری با بیان اینکه ما با شناسنامه اعلام می‌کنیم که در صدد ایجاد روشنگری و شفاف‌سازی در عرصه سیاست خارجی و مذاکرات هسته‌ای هستیم ابراز داشت: همه مردم باید نسبت به این عرصه‌ها آگاه باشند و با افتخار اعلام می‌کنیم همه جریانات سیاسی کشور را متوجه خویش کرده‌ایم و اگر در شرایط فعلی کسی دلواپس نباشد باید متعجب بود.

دبیر اسبق جنبش دانشجویان عدالت‌خواه افزود: ما از جایی تغذیه نمی‌شویم بلکه یکسری سوال مشخص داریم و می‌خواهیم در شهرهای کشور یک فضای تبیینی و مطالبه‌گرانه ایجاد کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز