خبرگزاری کار ایران

معاون پژوهش و برنامه‌ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش بویراحمد:

برگزاری دوره‌ ویژه ضمن خدمت فرهنگیان بویراحمد در آینده نزدیک

کد خبر : ۱۸۶۰۲۵

نقاط کور مورد نظر، شهر مادوان علیا و سفلی، بخشی از بلهزار، حوزه بخش کبگیان، بخش سپیدار و روستاهای دورافتاده شهرستان بویراحمد است که در حال اندیشیدن تمهیداتی هستیم.

معاون پژوهش و برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش بویراحمد از برگزاری دوره های ضمن خدمت ویژه معاونین فناوری، اجرایی، مدیران و دبیران متوسطه اول و آموزگان پایه چهارم ابتدایی در آینده ای نزدیک خبرداد.

علیرضا دمساز به ایلنا در یاسوج گفت: این دوره ها بعد از سازماندهی نیروها در سطح شهرستان بویراحمد اجرا می شود.

وی تعداد شرکت کنندگان در این دوره ها را بیش از ۲ هزار فرهنگی در شهرستان بویراحمد ذکر و اظهارداشت: در پایان دروه ها گواهی ضمن خدمت برای شرکت کنندگان صادر می شود.

معاون پژوهش و برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش بویراحمد افزود: زمان و مکان برگزاری دوره ها از طریق اتوماسیون اداری و پیامک به اطلاع فرهنگیان رسانده می شود.

دمساز از دریافت بیش از ۱۵۰ مقاله علمی، تحقیقی با همکاری فرهنگیان شهرستان بویراحمد به دبیرخانه " معلم پژوهنده " خبرداد و خاطرنشان کرد: بعد از انتخاب نفرات برتر به برگزیدگان جوایزی اهداء می شود.

وی گفت: در حوزه فناوری مهمترین تحول ساختاری طراحی و راه اندازی اتوماسیون اداری بوده که تمام مدارس شهرستان بویراحمد زیرپوشش این شبکه قرار گرفته و مکاتبات اداری از طریق اتوماسیون انجام می گیرد.

معاون پژوهش و برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش بویراحمد افزود: صدور ابلاغ ها و احکام های جدید در مدارس این شهرستان از طریق اتوماسیون اداری قابل دریافت است.

دمساز با بیان اینکه هنوز مشکلاتی در حوزه زیرساختی فناوری شهرستان بویراحمد وجود دارد، تصریح کرد: انتظار داریم شرکت های خدمات رسان بویژه شرکت مخابرات نقاط " کور " شبکه مخابراتی را رفع تا شاهد بروز مشکلاتی در حوزه آموزش و پرورش و اطلاع رسانی نباشیم.

وی گفت: نقاط کور موردنظر، شهر مادوان علیا و سفلی، بخشی از بلهزار، حوزه بخش کبگیان، بخش سپیدار و روستاهای دورافتاده شهرستان بویراحمد است که در حال اندیشیدن تمهیداتی هستیم.

معاون پژوهش و برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش بویراحمد افزود: مدیران مدارس آموزش و پرورش شهرستان از طریق خرید دستگاههای " وایمکس " جهت استفاده مدارس و دستیابی آنان به سیستم اتوماسیون اداری و ثبت نام دانش آموزان در سیستم " سناد " اقدام کرده است.

دمساز، تعداد دانش آموزان شهرستان بویراحمد را حدود ۴۹ هزار دانش آموز ذکر و یادآورشد: از این تعداد حدود ۳۰ هزار دانش آموز در سیستم " سناد " ثبت نام کرده اند.

سیستم سناد به سامانه ثبت نام دانش آموزی از طریق اینترنت و اینترانت اطلاق می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز