خبرگزاری کار ایران

در جلسه‌ای به ریاست روحانی؛

مهم‌ترین مسائل و مباحثاجرایی کشور در هیأت وزیران بررسی شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۹۹۳

دستگاه‌های اجرایی مکلف شدند تا پایان مردادماه سال جاری از طریق جراید کثیرالانتشار و پایگاه‌های اطلاع رسانی، مشخصات طرح‌های قابل واگذاری خود را اطلاع‌رسانی و برای واگذاری و اجاره عرضه نمایند.

اعضای هیأت دولت در جلسه عصر امروز خود درباره مهم‌ترین مسائل و مباحثاجرایی روز کشور به بحثو تبادل نظر پرداختند.

به گزارش ایلنا، هیات دولت عصر یکشنبه به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی تشکیل جلسه داد و اعضای دولت درباره مهمترین مسایل و مباحثاجرایی روز کشور به بحثو تبادل نظر پرداختند.

تصویب آیین نامه اجرایی بند(س) تبصره(۳) قانون بودجه سال۱۳۹۳ کل کشور از جمله مصوبات این جلسه هیات وزیران بود.

مطابق این آیین‌نامه مقرر شده است دستگاه‌های اجرایی و دارندگان ردیف در قانون بودجه سال ۱۳۹۳ کل کشور، طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای خود را در حوزه‌های فرهنگی، آموزشی، درمانی، ورزشی و خدماتی و سایر موارد مشابه که کمتر از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند، به بخش‌های خصوصی یا تعاونی به صورت فروش یا اجاره بلند مدت(حداقل ۱۰ سال) واگذار نمایند.

این واگذاری‌ها باید از طریق مزایده عمومی و با حفظ کاربری موجود برای تکمیل و بهره‌برداری باشد.

همچنین دستگاه‌های اجرایی مکلف شدند تا پایان مردادماه سال جاری از طریق جراید کثیرالانتشار و پایگاه‌های اطلاع رسانی، مشخصات طرح‌های قابل واگذاری خود را اطلاع‌رسانی و برای واگذاری و اجاره عرضه نمایند.

در پایان تعدادی از پیشنهادهای دستگاه‌های اجرایی پس از بحثو بررسی، به تصویب هیات وزیران رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز