خبرگزاری کار ایران

کوثری در تذکر شفاهی:

ساختار سازمان ملل متحد باید تغییر کند

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۷۲۸

سازمان ملل در برابر جنایات اسرائیل و صیهونیزم بین‌الملل مانند آمریکا و انگلیس که ادعای مدیریت دنیا را دارند و کاری جز کشتار مردم و کودکان ندارند، سکوت کرده است.

عضو فراکسیون اصولگرایان با انتقاد از رفتارهای دوگانه سازمان ملل و سکوت این نهاد بین المللی در قبال جنایات رژیم صیهونیستی، تغییر ساختار سازمان ملل متحد را پیشنهاد داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد اسماعیل کوثری در تذکر شفاهی خود در صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی با اشاره حملات و جنایت رژیم صیهونیستی در غزه گفت: سازمان ملل در برابر جنایات اسرائیل و صیهونیزم بین‌الملل مانند آمریکا و انگلیس که ادعای مدیریت دنیا را دارند و کاری جز کشتار مردم و کودکان ندارند، سکوت کرده است.

وی با اشاره رفتارهای دوگاه سازمان ملل متحد در برابر مسائل اظهار داشت: چرا با اسرائیل که ۲۰۰ تا ۲۵۰ کلاهک هسته‌ای دارد، برخوردی نمی‌شود؟ رفتارهای دو گانه آژانس و سازمان ملل متحد موجب بی‌اعتباری آنها شده است و به اعضای سازمان پیشنهاد تغییر ساختار سازمان ملل را دارم.

نماینده مردم تهران در مجلس در تذکر دیگر خطاب به معاون راهبردی و وزارت نیرو تصریح کرد: اگر نگران آلودگی و گرد و غبار در تهران هستید یا نگران تولید محصولات کشاورزی با آب‌های آلوده هستید، تخصیص بودجه جهت تکمیل پروژه‌های زیست‌محیطی به ویژه تصفیه فاضلاب را مدنظر قرار دهند.

عضو فراکسیون اصولگرایان در ادامه افزود: وزارت راه در تکمیل پروژه خط ۳ متروی تهران به اسلامشهر و شروع آغاز به کار متروی تهران به ورامین و همچنین وزارت کشور باید در تهیه اتوبوس‌های شهری به حومه تهران به ویژه حسن‌آباد فشافویه اقدامات لازم را انجام دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز