خبرگزاری کار ایران

فراخوان دوره آموزشی مهارت های تجارت خارجی فرش

کد خبر : ۱۸۵۷۱۹

دوره آموزشی " مهارت­‌های تجارت خارجی فرش دستباف " در ایام برگزاری بیست و سومین نمایشگاه فرش ایران، در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران، برگزار می شود.

دوره آموزشی " مهارت¬‌های تجارت خارجی فرش دستباف " برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، دوره آموزشی " مهارت­‌های تجارت خارجی فرش دستباف " در ایام برگزاری بیست و سومین نمایشگاه فرش ایران، در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران، برگزار می شود.

هدف از برگزاری این دوره، توجه به لزوم ارتقای توانمندی­های فعالان حوزه تجارت خارجی فرش دستباف است که به همت مرکز ملی فرش ایران برگزار می شود.

موضوع هایی که در دوره آموزشی " مهارت­‌های تجارت خارجی فرش دستباف " به آن پرداخته خواهد شد عبارتند از:

- اینکوترمز بین الملل(مقررات تجارت بین الملل Incoterms) ‌ مدت کلاس دو ساعت

- فنون مذاکرات تجاری(Principles of Trade of Negotiations) ‌ مدت کلاس دو ساعت

- حمل و نقل، بیمه، سیستم خرید و انبارداری فرش دستباف(Transit, Insurance and Storge) ‌ مدت هر کلاس یک ساعت(جمعاً سه ساعت)

- حوزه تجارت الکترونیک فرش دستباف(E - Commerce) ‌ مدت کلاس دو ساعت

علاقه­‌مندان می توانند با تکمیل فرم ثبت نام و ارسال آن حداکثر تا تاریخ پنجم مرداد ۱۳۹۳ برای شرکت در دوره اقدام کنند.

شایان ذکر است؛ این دوره به صورت رایگان برگزار می شود و با توجه به محدود بودن ظرفیت، انتخاب فراگیران پس از تعیین سطح و با اولویت زمان ثبت نام انجام خواهد شد.

یادآور می شود؛ فهرست افراد منتخب و جزییات بیشتر درباره نحوه برگزاری دوره، از طریق تارنمای مرکز ملی فرش ایران به زودی اعلام می شود.

گفتنی است؛ برای هر یک از شرکت کنندگان در دوره، گواهینامه صادر خواهد شد.

دوره " مهارت­‌های تجارت خارجی فرش دستباف " در روزهای سوم تا ششم شهریور ماه ۱۳۹۳ در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز