خبرگزاری کار ایران

منابع صهیونیستی:

موشک‌های مقاومت مراکز حیاتی و حساس اسرائیل را هدف قرار داده است

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۵۳۲

موشک‌های مقاومت فلسطین مراکز حیاتی و حساس در سرزمین‌های اشغالی همانند فرودگاه‌ها و بزرگراه‌ها را هدف قرار داده است. حملات موشکی مبارزان فلسطینی زیان‌های اقتصادی سنگینی به اسرائیل تحمیل کرده است

منابع رسانه‌ای رژیم صهیونیستی اعتراف کردند که موشک‌های مقاومت فلسطین مراکز حیاتی و حساس را در سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است.

به گزارش ایلنا به نقل از الیوم السابع، روزنامه اسرائیلی یدیعوت آحارنوت نوشت که موشک‌های مقاومت فلسطین مراکز حیاتی و حساس در سرزمین‌های اشغالی همانند فرودگاه‌ها و بزرگراه‌ها را هدف قرار داده است.

این روزنامه اسرائیلی در ادامه نوشت که حملات موشکی مبارزان فلسطینی زیان‌های اقتصادی سنگینی به اسرائیل تحمیل کرده است و این زیان‌ها با وجود ادامه تجاوز به نوار غزه سنگین‌تر نیز می‌شود.

یدیعوت آحارنوت همچنین نوشت که شب گذشته در حملات موشکی به مناطق جنوبی و مرکزی سرزمین‌های اشغالی ۱۵ اسرائیلی زخمی شدند که حال دو نفر آن‌ها وخیم است.

این روزنامه در ادامه نوشت که مبارزان فلسطینی از آغاز تجاوز اسرائیل به نوار غزه ۴۰۵ موشک به سرزمین‌های اشغالی شلیک کردند و گنبد آهنین فقط جلوی ۵۰ موشک را گرفته است.

برخی منابع اسرائیلی نیز اعلام کردند که گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس از شرکت‌های هواپیمایی خارجی خواست که پروازهای خود به سرزمین‌های اشغالی را متوقف کنند، امری که باعثجنجال زیادی در رسانه‌های اسرائیلی شد.

در همین حال، شبکه تلویزیونی المیادین نیز اعلام کرد که دقایقی پیش در حمله موشکی مبارزان فلسطینی به شهرک یهودی‌نشین «نتیفوت» سه صهیونیست زخمی شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز