خبرگزاری کار ایران

کنعانی‌مقدم در گفت‌وگو با ایلنا:

رهبری مسئولان کشور را موظف به حمایت از دولت کردند

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۲۸۸

برخی از جریانات سیاسی که خود را وابسته به ولایت و اصولگرایی می دانند هر از چند گاهی به بهانه نقد دولت، وارد مباحثاختلافی و ایجاد تنش در جامعه می‌شوند در حالیکه به این نکته توجه ندارند که اختلاف داخلی موجب سوء استفاده دشمن خواهد شد.

یک فعال سیاسی اصولگرا تاکید کرد: متاسفانه بحثدولت کریمه را پیش‌تر از زبان احمدی‌نژاد شنیده بودیم و این تصور غلطی بود که در اذهان مردم پیاده شد. دولت کریمه، دولت حضرت حجت(عج) است و این مسئله اساسا ربطی به دولت‌های سیاسی ندارد. امیدواریم منظور حسینیان نیز دولت امام زمان باشد نه دولتی از جنس احمدی‌نژاد؛ که اگر اینگونه باشد، باید نسبت به حال ایشان تاسف خورد.

حسین کنعانی مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به اظهارات اخیر رهبری در حمایت از دولت تدبیر و امید یادآور شد: خط مشی رهبری همواره حمایت از دولت ها بوده است این بار با توجه به شرایط منطقه و کشور و مذاکراتی که در حال انجام است، به نظر می‌رسد که حمایت رهبری از دولت یازدهم بیش از همه دولت‌ها بود.

وی افزود: باتوجه به اینکه مخاطبان فرمایشات رهبری مسئولین عالی رتبه کشور بودند، به نظر می‌رسید که فرمایشات رهبری تنها توصیه نبود؛ بلکه نوعی فرمان و دستور به مسئولان کشور در جهت حمایت از دولت بود.

این فعال سیاسی اصولگرا خاطرنشان کرد: برخی از جریانات سیاسی که خود را وابسته به ولایت و اصولگرایی می دانند هر از چند گاهی به بهانه نقد دولت، وارد مباحثاختلافی و ایجاد تنش در جامعه می‌شوند در حالیکه به این نکته توجه ندارند که اختلاف داخلی موجب سوء استفاده دشمن خواهد شد.

وی با بیان اینکه دولت نیز باید حمایت محکم رهبری را پشتوانه خود قرار دهد، گفت: باید از این مباحثدر زمینه اقتصاد مقاومتی و مذاکرات هسته‌ای استفاده کرد. جناح ها نیز اگر اعتقادی به ولایت دارند، باید از فرمان رهبری تبعیت کنند تا بتوانیم به سلامتی از بحران‌ها عبور کنیم.

دبیرکل حزب سبز ایران با اشاره به اظهارات اخیر روح الله حسینیان در مورد نقد مذاکرات هسته‌ای و مطرح کردن بحثدولت کریمه یادآور شد: متاسفانه برخی با توجه به نزدیک شدن به انتخابات در مجلس این فضاسازی را دنبال می‌کنند که بتوانند انتخاباتی زودرس را کلید بزنند در حالیکه این موضوع قطعا برای جامعه آسیب‌های فراوانی را به دنبال خواهد داشت.

وی ادامه داد: متاسفانه بحثدولت کریمه را پیش‌تر از زبان احمدی‌نژاد شنیده بودیم و این تصور غلطی بود که در اذهان مردم پیاده شد. دولت کریمه، دولت حضرت حجت(عج) است و این مسئله اساسا ربطی به دولت‌های سیاسی ندارد. امیدواریم منظور حسینیان نیز دولت امام زمان باشد نه دولتی از جنس احمدی‌نژاد؛ که اگر اینگونه باشد، باید نسبت به حال ایشان تاسف خورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز