خبرگزاری کار ایران

علوی در جمع خبرنگاران:

آیت‌الله محمدی گیلانی یک وزنه علمی و چهره‌ای مبارز بود

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۸۵۲

پس از پیروزی انقلاب هر جا که امام و رهبری تشخیص می‌دادند که آیت الله محمدی گیلانی وظیفه‌ای را در نظام اسلامی به انجام برسانند، ایشان با تمام توان مسئولیت را می‌پذیرفتند و به انجام وظیفه می‌پرداختند.

وزیر اطلاعات تاکید کرد: آیت‌الله محمدی گیلانی یک وزنه علمی و چهره‌ای مبارز بودند که در تمام عرصه‌های مبارزه با تمام توان‌شان حضور داشتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمود علوی در حاشیه مراسم تشییع پیکر آیت‌الله محمدی گیلانی در جمع خبرنگاران گفت: آیت‌الله محمدی گیلانی فقیدی مبارز، فیلسوفی با دقت نظر، متکلمی سنجیده و عالمی وارسته بودند.

وی با بیان اینکه آیت‌الله محمدی گیلانی برای پاسخگویی به سوالات شاگردان‌شان از یک بیان رسا برخوردار بودند، اظهار داشت: ایشان با سعه صدر و صبر و بزرگواری سوالات و شبهات را پاسخ می‌دادند.

وزیر اطلاعات افزود: آیت‌الله محمدی گیلانی دارای یک وزنه علمی و چهره مبارز بودند که در تمام عرصه‌های مبارزه با تمام توان‌شان حضور داشتند و پس از پیروزی انقلاب هر جا که امام و رهبری تشخیص می‌دادند که ایشان وظیفه‌ای را در نظام اسلامی به انجام برسانند، ایشان با تمام توان مسئولیت را می‌پذیرفتند و به انجام وظیفه می‌پرداختند.

علوی در پایان خاطرنشان کرد: آیت‌الله گیلانی از خودشان یک میراثعلمی ارزشمند و کارنامه زیبا و درخشان به یادگار گذاشته‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز