خبرگزاری کار ایران

سید حسن خمینی در جمع خبرنگاران:

در دوران مبارزات هیچ‌گاه شاهد تزلزل در رویکرد آیت‌الله محمدی گیلانی نبودیم

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۸۴۹

مرحوم آیت‌الله محمدی گیلانی از اولین و سابقون یاران امام بودند که قبل از پیروزی انقلاب نیز در جمع یاران امام حضور داشتند.

یادگار بنیانگذار انقلاب اسلامی گفت: مرحوم آیت‌الله محمدی گیلانی از اولین و سابقون یاران امام بودند که قبل از پیروزی انقلاب نیز در جمع یاران امام حضور داشتند و در دوران مبارزات هیچگاه شاهد تزلزل در رویکرد آیت‌الله گیلانی نبودیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در حاشیه مراسم تشییع پیکر آیت‌الله محمدی گیلانی در جمع خبرنگاران گفت: مرحوم آیت‌الله محمدی گیلانی از جهات بسیاری دارای ویژگی‌های ممتازی بود.

وی ادامه داد: آن مرحوم از اولین و سابقون یاران امام بودند که قبل از پیروزی انقلاب نیز در جمع یاران امام حضور داشتند.

یادگار بنیانگذار انقلاب اسلامی با بیان اینکه در دوران مبارزات هیچگاه شاهد تزلزل در رویکرد آیت‌الله گیلانی نبودیم، اظهار داشت: مرحوم آیت الله محمدی گیلانی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در مسندهای مختلفی حضور داشتند و همواره نقش خوبی از خود به یادگار گذاشتند.

تولویت آستانه حرم امام خمینی(ره) افزود: از نکاتی که از ایشان به یاد دارم حضور مرحوم پدرم در درس فلسفه ایشان در کوران انقلاب اسلامی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز