خبرگزاری کار ایران

امیر اسماعیلی:

راهبرد ایران در مقابل دشمن، دفاعی است

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۷۸۴

دشمن زبون تلاش کرد در زمینه های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی به این مرز و بوم ضربه بزند، اما هر بار با تدابیر رهبر معظم انقلاب، اتحاد مردم، دولت و مجلس در تلاشهای مذبوحانه خود ناکام و رسوا شد.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با بیان اینکه پدافند هوایی همچون طوفان سهمگین تجاوزات دشمن را درمی نوردد، گفت: راهبرد کشور ما در مقابل دشمن، دفاعی است.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی در حاشیه حضور در محفل قرآنیˈسی شب، سی محفلˈ در پایگاه پدافند هوایی حضرت معصومه(س) قم در گفت و گویی افزود: امروز پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در خط مقدم دفاع مستحکم از سه هزار و ۶۰۰ نقطه گسترش از جمله پالایشگاه ها، سدها، نیروگاه ها و مراکز هسته ای که در مدت ۳۵ سال به دست جوانان غیور ایرانی بدست آمده است، قرار دارد.

وی با بیان اینکه تعداد نقاط گسترش نسبت به ابتدای پیروزی انقلاب ۳۰۰ برابر شده است، تصریح کرد: پدافند هوایی با ارتقاء روزافزون دانش و توان رزم خود، فضای ولایی آسمان جمهوری اسلامی را به دقت و شبانه روز رصد می کند و برای مقابله با هر نوع تهدیدی آمادگی کامل دارد.

وی رهگیری و دستگیری ریگی، زمینگیر کردن هواپیمای بدون سرنشین و ممانعت از عبور بدون مجوز هواپیماها را گوشه ای از اقدامات مقتدرانه و توفیقات پدافند هوایی کشور نام برد و بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران ریشه در خون پاک شهیدان دارد و در راه دفاع از این مرز و بوم و دستاوردهای خون پاک شهیدان ذره ای اغماض نخواهیم کرد.

اسماعیلی با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول ۳۵ سال هیچگاه از مواضع اصلی خود که همانا استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بوده، عدول نکرده است، گفت: طبیعی است چنین نظامی مورد تهدید دشمنان واقع شود، زیرا استکبار جهانی استقلال و آزادی و عدم وابستگی را برای کشور ما بر نمی تابد.

وی ادامه داد: دشمن زبون تلاش کرد در زمینه های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی به این مرز و بوم ضربه بزند، اما هر بار با تدابیر رهبر معظم انقلاب، اتحاد مردم، دولت و مجلس در تلاشهای مذبوحانه خود ناکام و رسوا شد.

وی در ادامه سخنان خود، جنایات گروه های تکفیری را ناشی از برداشت غلط از قرآن و خوی ددمنشی و استکباری آنان دانست و اظهار داشت: تکفیریها مصداق کامل اسلام آمریکایی هستند که در پشت پرده آن فعالیت می کنند و به اسم اسلام به اسلام ناب ضربه می زنند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در بخش دیگر سخنانش با اشاره به انتقال فرهنگ حماسه و ایثار و شهادت به نسل جوان، ابراز داشت: انقلاب و حماسه دفاع مقدس ما برگرفته از عاشورا و تاسوعای حسینی(ع) است و یادآوری پیام نهضت سرخ عاشورا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان گرانقدر انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، بطور مداوم و سینه به سینه باعثانتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان جامعه می شود.

وی گفت: جوانانی که سال های انقلاب و جنگ تحمیلی و حتی جنایات دشمنان را درک نکرده اما درس های ۳۵ سال استقامت و شعار ˈما می توانیمˈ در برابر دشمنان را فراگرفته بودند، پشت سر رهبر عزیز در صحنه ها حضور یافته اند و این حضور، حضوری دایمی و خنثی کننده دشمنان است

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز