خبرگزاری کار ایران

ثروتی در تذکر شفاهی:

رئیس جمهور به تذکر رهبر انقلاب توجه کند

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۵۷۲

خانواده های شهدا فاقد خطوط سیاسی هستند از این رو باید از حذف این نیروها جلوگیری شود.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان در مجلس با تاکید بر اینکه دولت از حذف نیروهای مومن و ایثارگر در سازمان ها جلوگیری کند، گفت: خانواده های شهدا فاقد خطوط سیاسی هستند از این رو باید از حذف این نیروها جلوگیری شود.

به گزارش ایلنا، موسی الرضا ثروتی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: رئیس جمهور و وزرای دولت به ویژه وزیر کشور به تذکر رهبر معظم انقلاب مبنی بر جلوگیری از حذف نیروهای مومن و ایثارگر توجه کند زیرا این خانواده های شهدا فاقد خطوط سیاسی هستند از این رو باید از حذف این نیروها جلوگیری شود.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: استان خراسان شمالی جزو ۴ استان دارای خشکسالی در کشور است. از طرفی دیگر معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور باید نسبت به تامین تسهیلات و خرید دام روستائیان به عشایر و ارائه علوفه به این افراد اقدام کند. همچنین وزارت نیرو باید نسبت به آبرسانی روستاهای منطقه توجه لازم را داشته باشد زیرا هم اکنون صد روستا با تانکر آبرسانی می‌شوند.

وی در تذکری به وزیر راه و شهرسازی گفت: هم اکنون استیضاح آخوندی در مجلس مطرح است از این رو امیدواریم وزیر راه نسبت به موضوعات به ویژه اجرای پروژه های عمرانی و ساخت جاده جدیت لازم را به خرج دهد. زیرا در منطقه ما سالانه چندین نفر به علت نبود جاده های مناسب در اثر تصادف کشته می شوند از طرفی دیگر شاهد هستیم که هر سال حدود ۶۰ میلیارد تومان بودجه برای این موضوع اختصاص داده می شود ولی تنها ۱۰ درصد از این اعتبار هزینه میشود.

ثروتی افزود: وزارت راه و شهرسازی همچنین باید برای تعیین تکلیف مسکن مهر، ‌برقراری پرواز، واگذاری زمین به پروژه ها اقدامات لازم را انجام دهد. همچنین معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور باید در جهت اجرای ماده ۲۸ تشریفات مناقصه که پس از ده ماه از فعالیت راه آهن مشهد، بجنورد، گرگان متوقف مانده اقدام کند. زیرا تنها ۱۳ روز از بودجه سال ۹۲ باقی مانده است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس ادامه داد: رئیس قوه قضائیه هم باید حکم دادگاه در رابطه با این پروژه اجرایی کندو آن ماده ۱۸ پیشنهادی از سوی وزیر نیرو را انجام ندهد و برخواست مردم ۵ استان توجه کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز